mathias  baines

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn toestel vraagt om een pukcode.

godver de godver.
ik gooi bijna me mobiel tegen de muur hij vraagt om me puck code ik heb geen idee wat dit voor onzin is .
ik zit midden in de world of coffee, erg belangrijk voor me werk en mijn kk phone geeft dit soort onzin aan. hier heb ik echt geen zin in. ik hoop dat vodafone dit er af kan hallen, ik houd jullie hier veranwoordelijk voor en ik baal hier van.

matig vriendelijke groeten,

Mathias Baines.
*moderator edit: *pukcode ipv puck code. scheldwoorden verwijderd.*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Beste mathias baines

Ik kan me voorstellen dat het balen is dat een toestel om een pukcode vraagt. Dit komt alleen in beeld als er een verkeerde pincode drie keer wordt in gevoerd. Dit is puur voor de veiligheid van de simkaart. Dit is dan ook iets at je zelf aan of uit kunt zetten in de instellingen van je toestel

De pukcode vind je terug in my Vodafone (website) onder het kopje abonnementen.
Daarnaast kunnen de collega's van de klantenservice natuurlijk ook altijd de pukcode voor je opvragen.
Dit kan zowel via twitter, facebook, door te bellen of via de chat http://voda.fo/ne/o76xr

Via hier kan ik helaas geen pukcode geven. Dit is omdat het forum bedoeld is voor klanten met vragen die beantwoord worden door andere klanten.

Ik hoop dat je snel weer verder kunt werken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Beste mathias baines

Ik kan me voorstellen dat het balen is dat een toestel om een pukcode vraagt. Dit komt alleen in beeld als er een verkeerde pincode drie keer wordt in gevoerd. Dit is puur voor de veiligheid van de simkaart. Dit is dan ook iets at je zelf aan of uit kunt zetten in de instellingen van je toestel

De pukcode vind je terug in my Vodafone (website) onder het kopje abonnementen.
Daarnaast kunnen de collega's van de klantenservice natuurlijk ook altijd de pukcode voor je opvragen.
Dit kan zowel via twitter, facebook, door te bellen of via de chat http://voda.fo/ne/o76xr

Via hier kan ik helaas geen pukcode geven. Dit is omdat het forum bedoeld is voor klanten met vragen die beantwoord worden door andere klanten.

Ik hoop dat je snel weer verder kunt werken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de pukcode nog kunnen vinden mathias baines ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic