jolierde

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel - SPAM/Phishing

Kreeg vandaag een sms: Beste klant, je abonnement is aangepast naar Start L Groet, Team Vodafone
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi ,
En nu? Is deze niet aangepast? Moest je een sms terug sturen? (niets terug sturen!!)

Gewoon niets mee doen! Je zou eentueel kunnen kijken in je MY Vodafone wat daar staat aan abonnement gegevens, misschien is er iets mis gegaan met het invoeren van een mobiel nummer, dat zou altijd nog kunnen. En mocht je dit verkeerd zien staat in je MY Vodafone, ga dan gelijk een chat aan met de klantenservice.
Kan je niets vinden in je MY Vodafone, zie je niets vreemds, dan zou ik er gewoon verder niet meer op reageren. Verwijderen en even aankijken of je nog wat binnenen krijgt.

Een verloren smsje kan altijd gebeuren!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic