Beantwoord

Mobile protect Pincode vergeten

  • 28 december 2013
  • 184 reacties
  • 106062 Bekeken

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
icon

Beste antwoord door Per 31 januari 2014, 11:14

Hoi @Kenny16 ,
Welkom op ons forum, hier krijgen andere klanten de kans om jou te helpen en jij kunt met anderen in gesprek gaan over allerhande leuke onderwerpen.
Omdat we via het forum geen individuele cases behandelen, kan ik je enkel algemene informatie geven.
De pin code van Mobile Protect is een 6 cijferige code (datum?).

Als je via Facebook, Twitter of telefonisch contact opneemt, dan kunnen de collega's van de 24/7 Web Crew je verder helpen hiermee, eventueel de code resetten als je hem echt niet meer weet ;)

Groetjes, Per
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

184 reacties

Goeie avond iedereen,
 
Heb een vraagje ik was bezig met mijn telefoon en had er tijdelijk even een andere simkaart in gestopt mobile protect sprong op toen ik mijn telefoon opnieuw opstarten, wat natuurlijk hartstikke goed is als er een nieuwe simkaart in wordt gestopt. Mijn vraag is echter ik kreeg een bericht dat mijn vriend was gewaarschuwd dat dit was gebeurd. Ik kan me vaag in een heel ver veleden herinneren dat ik dit (mogelijk) heb ingesteld. Ik vraag me alleen af waar ik dit dan opnieuw kan aanpassen. Iemand een idee?
 
Alvast Bedankt!
Hi Valentiney,

Goede vraag! Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet over nagedacht. Ik heb het even door iemand laten testen maar helaas staat deze optie niet in het menu. Je kunt dit alleen instellen op het moment dat je de app de eerste keer installeert. :(
humm das idd apart. Gegevens van mijn Ex staan erin dus dat betekend dat de app onbruikbaar is. Opnieuw installeren helpt ook niet want het werkt via je nummer. Wel apart dat dit niet aantepassen is en jammer van een bruikbare app die dus nu niet meer bruikbaar is. Wat voor mogelijkheden heeft die "vriend" eigenlijk? Heb de laatste paar weken al een aantal keer last gehad dat mijn telefoon spontaan geblockeerd was namelijk
Reputatie 5
Heyy ik heb het even nagevraagd bij de experts.
Helaas is het niet mogelijk. Wat je het beste kunt doen is uitloggen van mobile protect, en dan contact opnemen met de klantenservice. Mijn collega's kunnen dan je account verwijderen zodat je je opnieuw kunt registreren.

Nogal omslachtig natuurlijk maar helaas de enige oplossing op dit moment.
Ik zou graag mijn mobile protect pincode willen resetten. kan iemand mij hierbij helpen?
Reputatie 5
[Edit Serkan]
Hey weednamese,

Je kunt een nieuwe code via e-mail opvragen of je toestel ontgrendelen via je My Vodafone account: Inloggen op My Vodafone -> Persoonlijk -> Vind mijn Toestel -> Ontgrendel.

Indien dit niet lukt kun je hierover contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201. Zie voor meer contactmogelijkheden Vodafone.nl/support.
Hi, mijn telefoon is vannacht spontaan geblokkeerd door vodafone protect in mijn zak. Ik weet de code niet om hem te deblokkeren, dus ik heb een mail gekregen met daarin de link naar de site. Deze site herkent echter mijn telefoonnummer niet als geldig en ik weet ook mijn inlogcodes niet. 
Reputatie 7
Badge +16
Hi!

Misschien dat je even hiervoor de klantenservice moet contacteren om dit probleem te verhelpen. Of je zou je E-Mail nog eens kunnen proberen te openen.
Ik heb precies hetzelfde probleem.Ik zit even buiten bij een vriendin en loop naar binnen en pak mijn mobiel ook mee en ik kijk en ineens is het toestel vergrendeld.Ik heb de pincode geprobeerd, maar die doet het niet. Als ik naar de site ga die er vermeld bij staat en ik wil mijn telefoonnummer invoeren herkent 'ie die ook al niet meer, dus precies hetzelfde hier. Ook mijn vraag wat te doen, heb mijn mobiel toch echt nodig. 
Hallo beide, vreemd dat de toestellen spontaan zijn geblokkeerd. Wat hier de reden van is kan ik zo niet aangeven. Je toestel ontgrendelen kan via je My Vodafone account. Dit al geprobeerd?
dat lukt ook niet die email is niet opnieuw verstuurd
Reputatie 7
Badge +16
Hi!

Misschien dat het Vodafone Webcare team op Twitter of Facebook je hiermee kan helpen hun zijn er natuurlijk ook voor dit soort gevallen.

Alvast succes!
Goeie morgen
Mij telefoon is vergrendeld en er staat ik moet een pincode hebbe maar die hb ik nooit gemaakt maar hb wel me mobile protect aan staan
Hoe kan ik hem ontgrendelen
Reputatie 5
Badge +5
Hoi @Kenny16 ,
Welkom op ons forum, hier krijgen andere klanten de kans om jou te helpen en jij kunt met anderen in gesprek gaan over allerhande leuke onderwerpen.
Omdat we via het forum geen individuele cases behandelen, kan ik je enkel algemene informatie geven.
De pin code van Mobile Protect is een 6 cijferige code (datum?).

Als je via Facebook, Twitter of telefonisch contact opneemt, dan kunnen de collega's van de 24/7 Web Crew je verder helpen hiermee, eventueel de code resetten als je hem echt niet meer weet ;)

Groetjes, Per
Reputatie 6
@Per

My Vodafone: Persoonlijk > Vind mijn Toestel > Ontgrendel.:S
Dit zou toch gewoon moeten werken? dit is iets wat een gebruiker zelf ook kan. toch?
Heb na een bezoek aan een andere mobiele provider mijn simkaart uit het toestel gehad, en na het terug plaatsen van sim kaart, is de boodschap van Mobile protect van McAfee tevoorschijn gekomen. Nieuwe code geprobeerd aan te vragen, maar deze wordt niet verzonden naar vrienden met een toen der tijd opgegeven telefoonnummer. Hoe kan ik mijn toestel weer actief maken, want zonder is vrij lastig om mijn abonnement te voltooien?
Hi @renemobielzoet

Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp actief op het forum. Misschien vind je hier het antwoord dat je zoekt!
Hallo,

Zins gisteren is mijn telefoon vergrendeld en weet niet hoe dit komt.
Nu kan ik hem alleen niet weer ontgrendelen.

Als ik hem opstrart vraagt hij om mijn pincode en na het invullen krijg ik en melding: "uw toestel is vergrendeld". (mobiel protect).

Ik weet niet goed welke code ik moet invullen hier want mijn "normale" pincode werkt niet.

Kan iemand mij helpen?

MVG Michelle


ik heb het zelfde probleem. hoe los ik dat op.
Ik heb dit probleem ook. Ik heb al via My Vodafone geprobeerd Mobile Protect te ontgrendelen, maar dat werkt niet; na een hele poos krijg ik de melding dat het toestel niet is ontgrendeld, en dat het mogelijk niet is aangemeld op het netwerk. Als ik kijk op mijn telefoon kan ik nog net zien dat ik wel ben aangemeld bij Vodafone NL. Ik heb ook al geprobeerd een tijdelijk wachtwoord toegezonden te krijgen, maar dat werkt ook niet; de pincode die ik krijg wordt niet door de app geaccepteerd. Help!!
ja maar die code weet ik ook niet (telefoon vergrendeld
hallo,

Ik ben mijn pincode van mobile protect vergeten zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

groetjes,

Kirsten
Reputatie 7
Badge +16
Hi! @kirsten1995 ,

Heeft de oplossing van @Per dan niet geholpen want daar zul je zeker verder geholpen kunnen worden.
mijn Samsung S5 is vergrendeld nadat ik de simkaart eruit had gehaald en weer teruggestopt. Nu heb ik de code opgevraagd en gekregen voor Mobile Protect, maar nadat ik die heb ingevoerd, wordt er weer een pincode gevraagd. Iedere code die ik ken, heb ik geprobeerd, maar zonder resultaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?