Beantwoord

Mobile protect Pincode vergeten

• 28 december 2013
  • 184 reacties
  • 106062 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

184 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Dan ga ik dit eens intern meenemen 
Help,

Mijn telefoon is geblokkeerd door Mobile Protect. Ik kan niet op mijn G-Mail kijken wat de nieuwe code is omdat ik alleen Gmail op mijn telefoon gebruik, die dus geblokkeerd is.

Graag zsm de blokkering opheffen en indien mogelijk contact met mij opnemen.

alvast bedankt.

Groet Dennis
Reputatie 7
Badge +15
Hoi 

Vervelend dat je telefoon geblokkeerd is door mobile protect. Zoals je hierboven hebt kunnen lezen kunnen wij dit niet voor je oplossen. Hiervoor dien je contract op te nemen met de klantenservice. Zorg er voor dat je het klantnummer bij de hand hebt. Mobile protect springt aan zodra er een nieuwe simkaart wordt geplaatst of het toestel geen verbinding kan maken met het simkaartje.
hi, 't is al opgelost... prima geholpen via de Live chat...
Reputatie 7
Badge +15
Top om te horen 
Mobile protect heeft mijn tel.vergrendeld en ik weet mijn pincode niet
Reputatie 7
Badge +15
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt 
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en mijn vodafone simkaart in deze telefoon gedaan.
Mijn oude telefoon gaat nu in de vodafone protect stand en ik heb een pincode nodig.

hoe kom ik aan deze pincode?

Reputatie 7
Badge +16
Hi ,

Wanneer je inderdaad de Vodafone simkaart uit het toestel haalt wordt Mobile Protect automatisch geactiveerd (voor je eigen veiligheid). Als je de pincode niet meer kunt herinneren dan zou je eventueel contact kunnen opnemen met de klantenservice. We kunnen niet via het forum een nieuwe Mobile Protect code toesturen (hiervoor zijn meerdere beveiligingsvragen nodig om zo ook echt te weten dat het om de juiste persoon gaat).

Via www.vodafone.nl/support/contact/ kun je via meerdere kanalen contact opnemen met de klantenservice.

Fijne avond!