Bankier Bob

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mogelijke korting bij verlenging

Hallo Vodafone-mensjes,

Ik ben zelf klant bij Vodafone & Ziggo, en ik moet binnenkort mijn mobiele abonnement gaan verlengen. Ik zit al 4 jaar bij jullie, en ik vroeg me af of ik naast het hele gedoe met Vodafone & Ziggo combinatie, ik nog extra korting kan krijgen. Ik heb bijvoorbeeld bij telecomwinkels gekeken zoals Belsimpel en dergelijke. En ik kreeg een prijsopgave van €46,- in de maand met eenmalige kosten van €156,- , wanneer ik zou verlengen op 14-12-2019. Het gaat trouwens om verlenging met toestel + abonnement. Toestel: Apple iPhone XS 64GB.

Aangezien mijn abonnement pas volgend jaar verlengbaar is, en de actie van de Red-abonnementen ook verlopen is sinds begin deze week. Wou ik dus vragen of ik in Januari van dezelfde aanbieding profijt kan hebben, want als ik het nu kon had ik het al meteen verlengt. Maar dat kan dus niet.

En buiten de hele aanbieding zou ik het erg waarderen, als ik weer eens na een aantal jaren bij Vodafone weer eens in het zonnetje gezet kan worden. Misschien klinkt het egoïstisch, maar ik maak ook reclame met m'n Besiktas voetbalshirtje waarbij er gigantisch op de voorkant Vodafone staat. Dus ja, kort gezegd 'ik wil korting'.

~Bankier Bob (Tis niet m'n echte naam)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Bankier Bob
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Kortingen die nu acties zijn, die zijn vast niet meer actie in 2019. Je kan je abonnement 4 maanden voor het einde van je contract verlengen met de dan geldende acties en/of kortingen. De aanbieding die je nu dus hebt gekregen hoeft niet meer te gelden bij een volgende aanbieding en/of misschien wel een veel betere aanbieding. Dat is op dat moment maar afwachten.

Wil je nu toch al van je abonnement af en een nieuw abonnement met toestel dan kan je ook gebruik maken van Vodafone Next. Meer uitleg hier over kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Korting, of Next nemen of gewoon nog even wachten tot het moment daar is en je mag verlengen. Je kan dan altijd met de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze je misschien een leuk aanbod kunnen doen, vragen kan je op dat moment altijd.

Reclame op je voetbal shirt zal waarschijnlijk al door Vodafone zijn voldaan, anders krijgen ze echt geen plekje op een voetbal shirt :). Dan zou het reclame op reclame zijn en ik verwacht echt niet dat Vodafone hierin met je mee gaat. Ik rij ook al jaren in een merk auto maar dit merk geeft me ook niets extra's, jammer genoeg 😞

Wel eerlijk dat je zegt dat je korting wenst, lekker open en direct, i love it!
En als je bankier bent dan kan je vast ook wel een abonnement betalen, toch? Jaja, je begint er zelf over met je naam 🙂 (grapje natuurlijk, maar dat begrijp je vast wel).

Hoe dan ook, wachten op het moment dat je je abonnement kan verlengen en dan nog eens zien wat voor een aanbieding je krijgt en anders is misschien Vodafone Next iets voor je?!

Succes en hele Fijne Feestdage!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Bankier Bob
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Kortingen die nu acties zijn, die zijn vast niet meer actie in 2019. Je kan je abonnement 4 maanden voor het einde van je contract verlengen met de dan geldende acties en/of kortingen. De aanbieding die je nu dus hebt gekregen hoeft niet meer te gelden bij een volgende aanbieding en/of misschien wel een veel betere aanbieding. Dat is op dat moment maar afwachten.

Wil je nu toch al van je abonnement af en een nieuw abonnement met toestel dan kan je ook gebruik maken van Vodafone Next. Meer uitleg hier over kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Korting, of Next nemen of gewoon nog even wachten tot het moment daar is en je mag verlengen. Je kan dan altijd met de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze je misschien een leuk aanbod kunnen doen, vragen kan je op dat moment altijd.

Reclame op je voetbal shirt zal waarschijnlijk al door Vodafone zijn voldaan, anders krijgen ze echt geen plekje op een voetbal shirt :). Dan zou het reclame op reclame zijn en ik verwacht echt niet dat Vodafone hierin met je mee gaat. Ik rij ook al jaren in een merk auto maar dit merk geeft me ook niets extra's, jammer genoeg 😞

Wel eerlijk dat je zegt dat je korting wenst, lekker open en direct, i love it!
En als je bankier bent dan kan je vast ook wel een abonnement betalen, toch? Jaja, je begint er zelf over met je naam 🙂 (grapje natuurlijk, maar dat begrijp je vast wel).

Hoe dan ook, wachten op het moment dat je je abonnement kan verlengen en dan nog eens zien wat voor een aanbieding je krijgt en anders is misschien Vodafone Next iets voor je?!

Succes en hele Fijne Feestdage!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic