Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Mogelijke netwerkproblemen

http://voda.fo/ne/d5a7z

Update:
Deze storing is opgelost. Alle diensten kunnen weer normaal gebruikt worden. Excuses voor het ongemak.

Ervaar je toch nog problemen? Schakel je toestel dan even uit en weer aan. Als dat niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Oorspronkelijk bericht:
Hallo allemaal,

We merken dat onze klanten problemen ervaren met mobiel bellen, gebeld worden en datagebruik.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is hierover, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen’.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Deze storing is opgelost. Alle diensten kunnen weer normaal gebruikt worden. Excuses voor het ongemak.

Ervaar je toch nog problemen? Schakel je toestel dan even uit en weer aan. Als dat niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anoniem12sep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag, ik las dat er meldingen waren dat het weer opgelost was, ook hier kan ik collega's weer bereiken maar nog niet iedereen. Zou het weer volledig opgelost moeten zijn? Want dan laat ik ze het toestel uit- en aanzetten als dat helpt. Alvast dank.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Deze storing is opgelost. Alle diensten kunnen weer normaal gebruikt worden. Excuses voor het ongemak.

Ervaar je toch nog problemen? Schakel je toestel dan even uit en weer aan. Als dat niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic