adegroot1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

multi data sim gratis?

Ik heb gisteren een Red super abonnement afgesloten mede doordat ik hierbij een gratis multidata sim zou kunnen bestellen. Als ik dit echter probeer te doen loop ik vast. https://www.vodafone.nl/my/service/multisim-bestellen.shtml?

Als ik de klantenservice bel zeggen ze dat het 5 euro per maand kost. Dat was niet de insteek van mij om een super abonnement aan te schaffen. Dan had ik ook een goedkoper abonnement kunnen nemen (met minder data).

Waar gaat dit mis?

Groeten,
Anton
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
adegroot1
Ik raad je dan aan om te bellen met status order 0800-0560 om alsnog het abonnement aan te passen. Helaas staat het in de voorwaarden dat een multisim 5 euro kost per maand, dit kan ik helaas niet voor je veranderen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi adegroot1

Welkom op het forum.

Het klopt inderdaad dat bij de nieuwe abonnementen een Multisim 5 euro per maand kost. Bij de oudere abonnement zat dit er nog bij in. Zie hier voor meer informatie.
adegroot1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beetje jammer dat dit dan zo op de site staat.
kunnen jullie mijn abonnement dan een categorie omlaag brengen en een data Sim toevoegen?
Ik heb het abonnement gisteren afgesloten dus zit nog in bedenktijd, dus dit moet kunnen.
groeten?
Anton
adegroot1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp het ook niet zo goed. Jullie verdienen toch geld aan dataverbruik? Niet aan een simkaart. Hoe meer simkaarten ik op een abonnement heb, hoe meer data ik verbruik, toch?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
adegroot1
Ik raad je dan aan om te bellen met status order 0800-0560 om alsnog het abonnement aan te passen. Helaas staat het in de voorwaarden dat een multisim 5 euro kost per maand, dit kan ik helaas niet voor je veranderen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic