noelle nijhof

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone account

Ik hoor sinds vandaag overgestapt te moeten zijn naar vodafone, ik heb nogsteeds geen mail gehad dat dat is gebeurt. Hierom wou ik dus een account aanmaken op myvodafone om dit te bekijken, staat er dat mijn nummer niet bekend is..
Iemand die dit ook heeft gehad of weet wat ik moet doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi noelle nijhof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je nieuwe Vodafone SIMkaart in je toestel gedaan?
Heb je daarna je toestel even uitgezet en daarna, na ongeveer 10 minuten, weer aan?
Kan zijn dat het al wel actief is maar nog niet goed doorgekomen is op je toestel.

Wil dit niet lukken dan zou je nog even kunnen kijken door handmatig Vodafone te kiezen in je toestel. Krijg je het nog niet aan de praat dan zou ik morgen met de klantenservice van Vodafone bellen of een chat starten kan ook, mocht je niet kunnen bellen.

Laat nog even weten of het is opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi noelle nijhof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je nieuwe Vodafone SIMkaart in je toestel gedaan?
Heb je daarna je toestel even uitgezet en daarna, na ongeveer 10 minuten, weer aan?
Kan zijn dat het al wel actief is maar nog niet goed doorgekomen is op je toestel.

Wil dit niet lukken dan zou je nog even kunnen kijken door handmatig Vodafone te kiezen in je toestel. Krijg je het nog niet aan de praat dan zou ik morgen met de klantenservice van Vodafone bellen of een chat starten kan ook, mocht je niet kunnen bellen.

Laat nog even weten of het is opgelost.
noelle nijhof
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey!

ik heb mn simkaart de hele dag in mn telefoon gehad, al 3x aan en uit gedaan, geprobeerd ander netwerk te kiezen maar niet gelukt..

Ik ga morgen vodafone bellen met een andere telefoon en het proberen op te lossen! Heel erg bedankt and I will keep u updated!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Succes noelle nijhof
Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic