Beantwoord

My vodafone app:Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar

  • 27 december 2018
  • 7 reacties
  • 972 Bekeken

Beste lezer,

Sinds kort heb ben ik van prepaid bij vodafone overgestapt op een abonnement bij vodafone. Waneer ik op de my vodafone app probeer in te loggen krijg ik de volgende melding: Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar.

Wanneer ik via een web browser op my vodafone inlog kom ik uit op het prepaid scherm ipv dat ik de details van mijn abonnement kan inzien. Het lijkt er op dat mijn my vodafone account nog steeds denkt dat ik een prepraid nummer heb.

Heeft iemand enig idee hoe dit te fixen is?
icon

Beste antwoord door Steven 29 december 2018, 02:18

Ah dan dient je oude account verwijderd te worden en een nieuw account op je abonnement gezet te worden. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Je mag hier eventueel ook een bericht over sturen via Facebook of Twitter, Laat je weten of het opgelost is?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @BinkHugo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je het volgende al gedaan: Na inloggen en dan klikken op “account uitbreiden”.
Als het goed is moet je dan je nummer toevoegen en zou het moeten werken.

Daarna kan je dit ook doen op je telefoon. Delete eerst de app en installeer deze dan weer opnieuw.
Laat maar weten of het is gelukt of niet. Als het niet lukt dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via een prive chat via Facebook en/of Twitter.

Succes!
Reputatie 6
@BinkHugo - Deze melding wilt eigenlijk zeggen: "leeg account". Log je in via de app? Probeer dan eens in te loggen via de website. Daarna kun je je mobiele nummer koppelen aan je account en zou het moeten werken. Zo niet, dan horen we het graag!
Hi @Sharon ,

Wanneer ik via de website inlog kom ik uit op het prepaid scherm. Hier kon ik eerst mijn prepaid tegoed zien maar sinds ik ben overgegaan op een abonnement (met nummerbehoud) staat er het volgende:

"Op dit moment kunnen we geen informatie tonen over je prepaid. Probeer het later nog eens. Lukt het nog steeds niet? Bel dan onze Klantenservice op 1200."

Ik heb geprobeerd een nieuw My Vodafone account aan te maken met een ander email adres maar wanneer ik mijn nummer invoer krijg ik de melding dat deze al is gekoppeld aan een ander account.

Er is dus al een nummer gekoppeld aan mijn account maar het account lijkt nog een prepaid account. Ik zal morgen even de servicedesk bellen om te kijken of zij een reset o.i.d. kunnen geven aan mijn account.
Ah dan dient je oude account verwijderd te worden en een nieuw account op je abonnement gezet te worden. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Je mag hier eventueel ook een bericht over sturen via Facebook of Twitter, Laat je weten of het opgelost is?
Hi @Steven,

Het is gelukt. Ik heb op twitter gevraagd of mijn account verwijderd kon worden en dat is gelukt. Bedankt voor de hulp.
Ah wat fijn om te lezen 🙂 Dankjewel voor de terugkoppeling en graag gedaan!
Reputatie 6
Topic gesloten.