peter_k62

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone windowsphone

Sinds 27jan 2015 update via store foutmelding je gebruikt oude versie na update??? Kan nu wel weer inloggen is oude versie app geeft nu melding dat mijn snelheid verlaagd is van 75 mbps naar 64kbps (flexibele data) Is vandaag 1 februari mijn datategoed is gewoon 1Gb Kan dit nog opgelost worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
peter_k62
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de app al tig keer herinstalleerd. De internetsnelheid is niet verlaagd maar de melding in de app blijft. Ik log wel in op de website zelf die is betrouwbaarder. Heb dit nu diverse keren gemeld enige oplossing die jullie aandragen is herinstalleren daar ligt het probleem niet het probleem ligt in de windowsapp die zullen jullie moeten nalopen of je website responsive maken heb je dat geemmer met apps niet meer en hoef je ook niet meer 3 operating systemen meer te ondersteunen;ios,android en windowsphone.....

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Peter,

Herinstalleer de app eens. Wellicht biedt dat een oplossing. Dus helemaal verwijderen en opnieuw downloaden.

Merk je de verlaging van je internetsnelheid ook in de praktijk? Wellicht is dit een foutieve weergave in de app.

Hoor het graag van je.
peter_k62
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de app al tig keer herinstalleerd. De internetsnelheid is niet verlaagd maar de melding in de app blijft. Ik log wel in op de website zelf die is betrouwbaarder. Heb dit nu diverse keren gemeld enige oplossing die jullie aandragen is herinstalleren daar ligt het probleem niet het probleem ligt in de windowsapp die zullen jullie moeten nalopen of je website responsive maken heb je dat geemmer met apps niet meer en hoef je ook niet meer 3 operating systemen meer te ondersteunen;ios,android en windowsphone.....
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @peter_k62
WE hebben aan de technische dienst aangegeven dat de eerder aangedragen oplossing niet voor iedereen werkt. Men is het probleem opnieuw aan het onderzoeken en aan het testen.
Sorry voor het ongemak.
Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic