Mr-Frits

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

na hoeveel reparaties is het wenselijk een nieuwe toestel te verwachten

beste forum leden,

ik heb een iPhone 7 plus 128GB gold en deze heb ik helaas een paar maanden geleden laten vallen.
scherm kapot. netjes aangemeld bij Vodafone om te laten repareren hierbij kreeg ik een track en tracé mail met hierin de gegevens en dat ik gebeld zou worden wanneer het toestel klaar zou zijn. 2 weken later kreeg ik een mail dat deze klaar lag maar omdat ik helaas niet bij me mail kon was ik helaas weer wat later met afhalen zoals ze zelf beloofd hadden te bellen .

goed hier het toestel opgehaald en helaas na 2 weken kreeg ik de kuren dat het touchscreen niet tot nauwelijks te bedienen is dus aanspraak gemaakt op de reparatie garantie. toestel is opgestuurd en deze reparatie duurde iets langer omdat ze moesten wachten op onderdelen.
na 2 weken weer het toestel op te kunnen halen is er bij geschreven op de reparatie bon dat er niks geschroefd is en dat er opnieuw de software is geïnstalleerd.

nu zit ik na deze reparatie nog steeds met het zelfde probleem en heb geen zin om weer het toestel op te sturen en te hopen op het beste.

Vodafone wil helaas geen andere oplossing bieden dan dat ik hem toch op zou moeten sturen.

ik ben al bijna 10 jaar klant bij Vodafone en heb en alle tijden altijd netjes betaald gehad en het waren misschien niet altijd even goedkope rekeningen maar had toch meer verwacht van Vodafone

hoe kan ik dit nu netjes oplossen ?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mr-Frits
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe je dit nu netjes kan oplossen is door hem toch weer door Vodafone te laten opsturen. Aangezien Vodafone geen reparatie bedrijf is en deze zelf ook moet opsturen is dit wel het beste om te doen. Langs een winkel gaan en daar heel goed op de info laten vermelden dat hij voor de 2e keer is toegezonden en dat het vorige probleem niet is verholpen.

Begrijp dat het lastig is maar dit is echt de weg die je moet bewandelen om je toestel te laten repareren. Zolang een probleem op te lossen is door deze te repareren zal Vodafone niet over gaan tot het geven van een nieuw toestel, lijkt me. Maar daar ga ik me niet tussen mengen, dat moet je echt uitzoeken met Vodafone en kan alleen via de klantenservice van Vodafone of anders een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook om te vragen hoe of wat.

Maar ik zelf zou hem toch weer aanmelden en zorgen dat je een goede omschrijving hebt van je probleem.
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic