cmvandrunen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na reparatie staat T-Mobile software op mijn toestel geïnstalleerd.

Hoe is het mogelijk dat als ik mijn experia z laat opsturen (voor de 3e keer) ter reparatie, dat ik hem nu terug krijg met de nieuwe android versie van T-mobile??
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat klopt zeker niet! Ga eens terug naar de winkel en vraag dit even na.
Je hebt de benodigde Vodafone software nodig.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@cmvandrunen

Wat is er precies gebeurd tijdens de reparatie? Is het toestel vervangen?
cmvandrunen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee toestel is niet vervangen, de aan/uit toets weigert heel vaak, interne luidspreker werkt vaak niet waardoor ik de mensen niet hoor tijdens gesprekken en touchscreen reageert vaak slecht, hij is nu voor de 2de opgestuurd maar nu staat er tmobile android op
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, dan vermoed ik dat het reparatie-centrum een vergissing gemaakt heeft. Gelukkig zou het voor je dagelijkse gebruik vrij weinig uit moeten make. Ik zou er wel even mee terug gaan naar de winkel wanneer je daar een keer tijd voor hebt. Als er één in de buurt is, dan kies een winkel waar een service-monteur aanwezig is (https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml). Die monteur kan namelijk veel android-toestellen direct een andere softwareversie geven. Dan hoeft je toestel niet opnieuw opgestuurd 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ouder topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic