rheervoda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nano simkaart nodig

Hallo,
Ik werk bij Capgemini en ik maak gebruik van een abonement via Capgemini.
Mijn naam is Marinus/Rinus Heer en mijn tel. nr. is 06*moderator edit: 06-nummer verwijderd*.
Hoe kom ik aan een nano simkaart?
Vriendelijke groet, Rinus Heer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi rheervoda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je erop wijzen dat deze Community open is voor iedereen en dat iedereen nu je gegevens kan inzien. Ik heb inmiddels een moderator gevraagd om je privé gegevens weg te halen. Dit kan je namelijk niet zelf meer doen.

Heb je net je abonnement verlengd, past je simkaart niet in je nieuwe telefoon. Niet getreurd! Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Mocht dit om een zakelijk nummer gaan dan moet je het klantnummer bij de hand houden (ook als het niet zakelijk is) maar de persoon die gemachtigd is om een nieuwe SIMkaart aan te vragen moet bellen!! Je kan natuurlijk niet zomaar zelf bellen om deze op te laten sturen, dit vanwege privacy. Eventueel zou je de persoon, die bevoegd is, ook langs een Vodafone winkel kunnen gaan en een nieuwe SIMkaart op kunnen halen.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi rheervoda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je erop wijzen dat deze Community open is voor iedereen en dat iedereen nu je gegevens kan inzien. Ik heb inmiddels een moderator gevraagd om je privé gegevens weg te halen. Dit kan je namelijk niet zelf meer doen.

Heb je net je abonnement verlengd, past je simkaart niet in je nieuwe telefoon. Niet getreurd! Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Mocht dit om een zakelijk nummer gaan dan moet je het klantnummer bij de hand houden (ook als het niet zakelijk is) maar de persoon die gemachtigd is om een nieuwe SIMkaart aan te vragen moet bellen!! Je kan natuurlijk niet zomaar zelf bellen om deze op te laten sturen, dit vanwege privacy. Eventueel zou je de persoon, die bevoegd is, ook langs een Vodafone winkel kunnen gaan en een nieuwe SIMkaart op kunnen halen.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk @rheervoda? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten. Ik zie dat het antwoord van Energieboy is gemarkeerd als oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic