Beantwoord

Netflix doet het niet meer??

  • 8 juli 2018
  • 6 reacties
  • 330 Bekeken

Goedemorgen,

ik kreeg een mail van netflix met de volgende boodschap

Vodafone liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Vodafone-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van zaterdag 16 juni 2018. Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Vodafone.

als ik naar mijn facturen kijk word er wel elke maand geld ingehouden voor Netflix abbo hoe zit dit precies?
icon

Beste antwoord door Energieboy 8 juli 2018, 16:39

Hoi @Tannietan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een community waar klanten elkaar kunnen, en willen helpen, waar mogelijk is. Dit is echt een vraag voor de klantenservice van Vodafone. Je kan het beste contact met ze opnemen door te bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook kan ook.

Die mensen kunnen je verder helpen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Tannietan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een community waar klanten elkaar kunnen, en willen helpen, waar mogelijk is. Dit is echt een vraag voor de klantenservice van Vodafone. Je kan het beste contact met ze opnemen door te bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook kan ook.

Die mensen kunnen je verder helpen.
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's @Tannietan ? Hebben zij je hiermee verder kunnen helpen?
Ik ben er na lang zeuren en diverse chatgesprekken achtergekomen dat er (sinds juni) een blokkering stond op payinfo. (Waarschijnlijk vanwege de nieuwe privacywet of zo) Dit voorkomt dat er andere kosten afgeschreven kunnen worden van je abbonement. Deze is er af gehaald en nu zijn ze bezig om mijn abonnement weer te activeren. Het duurder even maar zou goed moeten komen.
mocht het probleem bij jou nog niet opgelost zijn zou je dit eventueel kunnen navragen.
Het klopt inderdaad dat als er een blokkade via Payinfo erop staat, content zoals Netflix niet mogelijk is.
Het klopt inderdaad dat als er een blokkade via Payinfo erop staat, content zoals Netflix niet mogelijk is.
Maar als die blokkade er af is ben je er nog lang niet. Het is blijkbaar erg lastig om zonder de eerste maand gratis actie (die is immers al gebruikt) toch weer netflix via Vodafone te krijgen.
Ik wacht al een week op bericht van een case team wat mijn probleem zou oplossen.

Maar als die blokkade er af is ben je er nog lang niet. Het is blijkbaar erg lastig om zonder de eerste maand gratis actie (die is immers al gebruikt) toch weer netflix via Vodafone te krijgen.
Ik wacht al een week op bericht van een case team wat mijn probleem zou oplossen.



De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je zodra er een oplossing is @Darena
Mocht je de status van het onderzoek willen dan mag je hiervoor bellen (1201/0800-0094) of eventueel via de chat bij mijn collega's naar vragen.