Tannietan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix doet het niet meer??

Goedemorgen,

ik kreeg een mail van netflix met de volgende boodschap

Vodafone liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Vodafone-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van zaterdag 16 juni 2018. Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Vodafone.

als ik naar mijn facturen kijk word er wel elke maand geld ingehouden voor Netflix abbo hoe zit dit precies?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tannietan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een community waar klanten elkaar kunnen, en willen helpen, waar mogelijk is. Dit is echt een vraag voor de klantenservice van Vodafone. Je kan het beste contact met ze opnemen door te bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook kan ook.

Die mensen kunnen je verder helpen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tannietan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een community waar klanten elkaar kunnen, en willen helpen, waar mogelijk is. Dit is echt een vraag voor de klantenservice van Vodafone. Je kan het beste contact met ze opnemen door te bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook kan ook.

Die mensen kunnen je verder helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's Tannietan ? Hebben zij je hiermee verder kunnen helpen?
Darena

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben er na lang zeuren en diverse chatgesprekken achtergekomen dat er (sinds juni) een blokkering stond op payinfo. (Waarschijnlijk vanwege de nieuwe privacywet of zo) Dit voorkomt dat er andere kosten afgeschreven kunnen worden van je abbonement. Deze is er af gehaald en nu zijn ze bezig om mijn abonnement weer te activeren. Het duurder even maar zou goed moeten komen.
mocht het probleem bij jou nog niet opgelost zijn zou je dit eventueel kunnen navragen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad dat als er een blokkade via Payinfo erop staat, content zoals Netflix niet mogelijk is.
Darena

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven wrote:
Het klopt inderdaad dat als er een blokkade via Payinfo erop staat, content zoals Netflix niet mogelijk is.

Maar als die blokkade er af is ben je er nog lang niet. Het is blijkbaar erg lastig om zonder de eerste maand gratis actie (die is immers al gebruikt) toch weer netflix via Vodafone te krijgen.
Ik wacht al een week op bericht van een case team wat mijn probleem zou oplossen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Darena wrote:

Maar als die blokkade er af is ben je er nog lang niet. Het is blijkbaar erg lastig om zonder de eerste maand gratis actie (die is immers al gebruikt) toch weer netflix via Vodafone te krijgen.
Ik wacht al een week op bericht van een case team wat mijn probleem zou oplossen.



De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je zodra er een oplossing is Darena
Mocht je de status van het onderzoek willen dan mag je hiervoor bellen (1201/0800-0094) of eventueel via de chat bij mijn collega's naar vragen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic