Netflix - Geniet nu overal van de beste series en films

• 9 november 2015
  • 18 reacties
  • 49512 Bekeken

Reputatie 7
http://voda.fo/ne/uly5h
Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Stream nu alle series en films van Netflix, waar en wanneer je maar wilt op al je favoriete apparaten met het supersnelle Vodafone 4G-netwerk, 3G en wifi. Hoe cool is dat?

Verleng je tussen 4 april t/m 30 september 2016 met een Black, Red or Smart abonnement?
  • Je ontvangt 3 maanden Entertainment cadeau;
  • Je kunt kiezen voor Netflix, Napster;
  • Kies je voor Netflix, dan ontvang je een 2-stream HD abonnement voor 3 maanden.
Als mobiele klant kun je registeren via:
  • De sms die je ontvangt na het aansluiten van je nieuwe abonnement;
  • De Vodafone app via de volgende stappen: Netwerk& Diensten -> Diensten & Nieuws;
  • De Vodafone Entertainment Portal via link: https://offers.vodafone.com/nl.
Wat gebeurt er aan het einde van de actieperiode?
  • Na afloop van de actieperiode kost Netflix €9,99 per maand;
  • Dit wordt in rekening gebracht via je Vodafone rekening.;
  • Je krijgt 2 weken voor het einde van de actieperiode een sms met de optie om de dienst stop te zetten;
  • Wil je je Netflix abonnement behouden, dan hoef je niets te doen. Je abonnement blijft vanzelf actief;
  • Je Netflix abonnement is maandelijks opzegbaar.
Heb je al een lopend abonnement en wil je gebruik maken van Netflix?
Dat kan ook! Vanaf €7,99 per maand kun je onbeperkt series, films, documentaires, concerten en nog veel meer kijken. Je ontvangt de eerste maand cadeau. Hierna betaal je makkelijk via je Vodafone rekening. Registreer via https://offers.vodafone.com/nl.

Productinformatie Netflix: overal je favoriete films en series kijken

• Netflix is een "on-demand" video streaming dienst, waar je voor een vast bedrag per maand onbeperkt films, series, documentaires, concerten en nog veel meer kunt bekijken, allemaal zonder commercials. Het aanbod van Netflix is groot en wordt steeds uitgebreid, waardoor er altijd een nieuwe film of serie is die je nog niet gezien hebt. En Netflix is direct te bekijken op elk apparaat waar de Netflix-app geïnstalleerd is. Netflix zorgt voor een persoonlijke beleving door suggesties van films en series aan te geven, beoordelingen en reviews te delen en je voorkeuren te laten instellen. Netflix houdt ook bij wat je onlangs bekeken hebt en waar je in de film of series gestopt bent zodat je later of op een andere apparaat verder kunt kijken.
  • Abonnees krijgen toegang tot een 2-stream HD abonnement
  • Je kunt Netflix kijken hoe je het maar wilt, onderweg of thuis met het super snelle Vodafone 4G netwerk, 3G en wifi.
  • Je kunt direct kijken op elke apparaat met een mobile- of internetverbinding dat een Netflix-app bevat. Met één account kun je dus Netflix kijken op je smartphone, tablet, PC, Smart TV, gameconsole en veel meer.
  • Netflix heeft duizenden films, afleveringen van series, documentaires en veel meer om te streamen. Door contracten met Nederlandse entertainment bedrijven is het aanbod van Nederlandstalige films ook erg uitgebreid. Benieuwd naar het aanbod? Bekijk hier de verschillende beschikbare trailers op YouTube.

Informatie over de registratie en installatie

Je kunt je registreren voor een Netflix abonnement via de Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl of via de My Vodafone app, in "Diensten en Nieuws";

• Je kunt je registreren op 3G/4G en wifi. Op wifi moet je jouw mobiele telefoonnummer verifiëren via sms code of een Vodafone ID
  • Na het registreren van je Netflix abonnement, kun je de Netflix app via de app/play store downloaden.

FAQ/Support

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Netflix account, factuurinformatie en instellingen?
Meer informatie vind je op www.netflix.com/youraccount en op https://help.netflix.com/help

Ik heb al een Netflix abonnement. Kan ik nog gebruik maken van de Netflix actie?
Ja, je krijgt dan Netflix tegoed van Vodafone. Dit kan gebruikt worden voor het betalen van je Netflix abonnementskosten. Als je dan Netflix na de actieperiode wilt behouden, betaal je de abonnementskosten weer direct aan Netflix.

Ik heb problemen met het registreren voor Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: https://offers.vodafone.com/nl . Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 3G, 4G of wifi. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew door te bellen met 1201.

Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Hoe word ik geïnformeerd over het einde van de actieperiode?
  • 2 weken voor het eind van de actieperiode ontvang je een SMS van Vodafone met daarin een link om de dienst stop te zetten;
  • Als je de dienst wilt houden, hoef je niets te doen. Na de het einde van de actieperiode worden de kosten van € 9,99 per maand in rekening gebracht via je telefoonrekening, of via Netflix als je al eerder klant was.
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
  • Je kunt je account opzeggen via de Vodafone Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl/cancel;
  • Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd;
  • Je Netflix abonnement is maandelijks opzegbaar.
Binnen welke periode is het aanmelden mogelijk?
  • Je hebt 3 maanden de tijd na de aanschaf of verlenging van het abonnement.

Aan dit topic hebben meegewerkt: Kyra_ , JackieR

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Ik heb een mail ontvangen v netflix dat ik mn account gestopt eordt omat zr het niet konden facturenen via jullie???fit xou een bekend probleem zijn lad ik al op t fotum maar dit xou opgelost zijn maar bij iig niet ook al gevhat maar moest hier zijn ook sl 3 berichten gedtuurd prive maar wordt niet gelezen of op gerageerd...kan iemand me helpen??
Reputatie 7
Badge +15
Het is helaas een terug komend probleem 
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen een onderzoek starten voor je.
Normaliter worden privé berichten alleen geaccepteerd als de persoon je daarvoor uitnodigt om iets te sturen.
De klantenservice kan een onderzoek voor je starten betreft netflix.
Ok kastje naar de muur dus, via de chat naar het forum en daar moet je pb sturen en nu weer klantenservice oke lekker duidelijk 😞
Ik kreeg een mail met de oplossing alleen als je de verificatie code invoert krijg je de keuze netflix er niet bij. Alleen napster en overal tv kijken. Dus ik ga chatten met een medewerker en die zegt alleen niks terug. Beetje raar. Hoe kan ik het probleem nu oplossen op een sneller manier.
Reputatie 7
Badge +15
Dit gaat echter ook via de klantenservice afdeling smartphone crew. :-(
Reputatie 1
hey, Ik heb al een abo op netflix, waar kan ik zien of ik tegoed heb gekregen, er staat aleen dat ik me heb aangemeld...

HELP ME!

Reputatie 3
Hallo koningjordy, kijk eens onder account en vervolgens factureringsgegevens. Zie je hier het tegoed staan?
Reputatie 1
nee er staat niks bij, maar het abo is ook niet geactiveerd staat er, hoe pas je dit toe op een bestaand netflix abo?
Reputatie 7
Badge +15
heb je het via de volgende link aangevraagd: https://offers.vodafone.com/nl ?

Ik heb al Netflix en ik kon dit bij mijn oude provider via de tv kijken. Hoe doe ik dat nu? Ik wil Netflix graag op tv zien en niet via mijn hele kleine telefoonschermpje.
Reputatie 7
Badge +15
Als het een smart tv is kun je kijken of je de app kunt downloaden. Tevens als de tv het ondersteunt en verbonden is met de Wi-Fi, kun je ook Netflix openen op je telefoon en dan streamen naar de tv.
Mijn moeder en ik hebben beiden de aanbieding van netflix gekregen omdat we het ons abonnement hebben veranderd. Ik heb mijn aanbieding opgebruikt en wil nu die van mijn moeder gebruik. Toen ik het probeerde te activeren stond er: 'We starten je Netflix-lidmaatschap opnieuw op. Je tegoed van €29.97 van Vodafone zale worden toegepast op dit account. Je accunt zal worden gefactureerd via Vodafone nadat je tegoed is opgebruikt.'
Betekent dit dat we nou wel moeten betalen voor deze 3 maanden netflix?

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +15
Hi Jorieke

Het bedrag voor de drie maanden wordt gestort op je account. eerst ga je dat opmaken voordat je gaat betalen. zet je het voor het einde stop ga je er natuurlijk niet voor betalen.
Hi!

Ik wil Netflix voor 3 maanden gratis activeren (via smartlife) maar het lukt niet. Ik krijg op zowel m'n iphone in de myvodafone-app, als safari en google chrome foutmeldingen. Cookies verwijderd, maar niks mag baten. Klantenservice gebeld, die zouden opschalen, en vervolgens zou ik gisteren teruggebeld worden. Helaas nog niet gebeurd. Maar ik zou het toch fijn vinden als ik het kan activeren. Ik zag in de archieven dat er een tijd geleden ook zo'n probleem was met een ander forumlid. Kan iemand mij helpen? Thanks alvast!
Reputatie 7
Badge +15
Ik snap dat je het wilt gebruiken. Echter als de klantenservice een onderzoek is gestart voor je, zul je moeten afwachten totdat zij dit terugkoppelen. Vanuit hier kunnen wij dit niet oppakken voor je omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier.
Reputatie 4
Hi Danielle_vz,

De actie is niet meer geldig, vandaar dat je een foutmelding krijgt. Naar een aantal van onze klanten is dit bericht onterecht verstuurd.
Reputatie 6
Hoi Danielle_vz! (en anderen)

Even een update: Alle klanten die een sms gekregen hebben, kunnen nu de promo aansluiten. Het issue is inmiddels opgelost. Dit geldt ook als je onterecht een sms hebt gehad.

Actie is niet meer, topic gesloten