Beantwoord

Netflix werkt niet meer na installatie IOS 11 (iphone6)

  • 11 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 2299 Bekeken

Sinds ik IOS 11 heb geinstalleerd krijg ik van netflix de melding: Netwerkfout. Problemen met het maken van een verbinding met netflix. Probeer later opnieuw.
Ik kan dus wel gewoon inloggen maar niks meer bekijken. Voor IOS 11 werkte alles prima. Weet iemand wat te doen?
icon

Beste antwoord door m-langereis 4 december 2017, 16:40

Sietske schreef:
@m-langereis,

Heb je toevallig een oplossing gevonden? :)
We zijn benieuwd!
Ja het lag aan mijn VPN (opera). Deze is niet uit te zetten maar moest echt verwijderd worden. Ben nu op Zoek naar alternatief want wil toch wel VPN kunnen gebruiken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd m-langereis? Of eventueel de netwerkinstellingen gereset onder instellingen - mobiele data - mobiele data netwerk en dan onderaan reset netwerk?
Allebei geprobeerd maar zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +15
Kun je controleren welke apn je hebt onder mobiele data netwerk? Dit zou live.vodafone.com moeten zijn. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.
Controleer ook eens of het internet zelf wel werkt.
Settings kloppen en internet werkt
Steven- schreef:
Kun je controleren welke apn je hebt onder mobiele data netwerk? Dit zou live.vodafone.com moeten zijn. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.
Controleer ook eens of het internet zelf wel werkt.

Reputatie 7
Badge +15
Als je netflix opent, heb je daar ook al de settings gecontroleerd en eventueel via mobiele data netwerk?
In dat lijstje staat ook netflix. Daar achter staat een schuifbalk. Hiermee kun je bepalen of een app op het netwerk mag of niet.

Werkt het dan nog niet, dan Ben ik bang dat netflix niet geoptimaliseerd is voor ios11..... in dat geval kun je het bij netflix aankaarten en is het wachten op een update. Werkt het trouwens via de wifi wel?
Reputatie 7
m-langereis, heb je het antwoord van Steven nog gezien?
Hi,
Ja sorry. Was even de stad uit. Ik heb alle opties nu wel gechecked geloof ik maar helaas nog zonder resultaat. Je zou toch denken dat er meer mensen zijn met een iphone 6, vodafone en een netflix account. Hopelijk snel een update van netflix.

Bedankt voor jullie reacties iig.
Reputatie 7
Badge +15
Graag gedaan m-langereis
Mocht je een oplossing hebben, wil je het hier ook laten weten?
Reputatie 4
m-langereis,

Heb je toevallig een oplossing gevonden? :)
We zijn benieuwd!
Sietske schreef:
@m-langereis,

Heb je toevallig een oplossing gevonden? :)
We zijn benieuwd!
Ja het lag aan mijn VPN (opera). Deze is niet uit te zetten maar moest echt verwijderd worden. Ben nu op Zoek naar alternatief want wil toch wel VPN kunnen gebruiken.
Reputatie 4
m-langereis,

Bedankt voor de update.
Wel vervelend dat de VPN echt verwijderd moest worden, niet heel erg handig natuurlijk.
Hopelijk vind je snel een alternatief!