m-langereis

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Netflix werkt niet meer na installatie IOS 11 (iphone6)

Sinds ik IOS 11 heb geinstalleerd krijg ik van netflix de melding: Netwerkfout. Problemen met het maken van een verbinding met netflix. Probeer later opnieuw.
Ik kan dus wel gewoon inloggen maar niks meer bekijken. Voor IOS 11 werkte alles prima. Weet iemand wat te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
m-langereis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sietske schreef:
@m-langereis,

Heb je toevallig een oplossing gevonden? 🙂
We zijn benieuwd!
Ja het lag aan mijn VPN (opera). Deze is niet uit te zetten maar moest echt verwijderd worden. Ben nu op Zoek naar alternatief want wil toch wel VPN kunnen gebruiken.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd m-langereis? Of eventueel de netwerkinstellingen gereset onder instellingen - mobiele data - mobiele data netwerk en dan onderaan reset netwerk?
m-langereis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Allebei geprobeerd maar zonder resultaat.
Anonymous
Niet van toepassing
Kun je controleren welke apn je hebt onder mobiele data netwerk? Dit zou live.vodafone.com moeten zijn. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.
Controleer ook eens of het internet zelf wel werkt.
m-langereis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Settings kloppen en internet werkt
m-langereis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Steven- schreef:
Kun je controleren welke apn je hebt onder mobiele data netwerk? Dit zou live.vodafone.com moeten zijn. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.
Controleer ook eens of het internet zelf wel werkt.

Anonymous
Niet van toepassing
Als je netflix opent, heb je daar ook al de settings gecontroleerd en eventueel via mobiele data netwerk?
In dat lijstje staat ook netflix. Daar achter staat een schuifbalk. Hiermee kun je bepalen of een app op het netwerk mag of niet.

Werkt het dan nog niet, dan Ben ik bang dat netflix niet geoptimaliseerd is voor ios11..... in dat geval kun je het bij netflix aankaarten en is het wachten op een update. Werkt het trouwens via de wifi wel?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
m-langereis, heb je het antwoord van Steven nog gezien?
m-langereis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
Ja sorry. Was even de stad uit. Ik heb alle opties nu wel gechecked geloof ik maar helaas nog zonder resultaat. Je zou toch denken dat er meer mensen zijn met een iphone 6, vodafone en een netflix account. Hopelijk snel een update van netflix.

Bedankt voor jullie reacties iig.
Anonymous
Niet van toepassing
Graag gedaan m-langereis
Mocht je een oplossing hebben, wil je het hier ook laten weten?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
m-langereis,

Heb je toevallig een oplossing gevonden? 🙂
We zijn benieuwd!
m-langereis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sietske schreef:
@m-langereis,

Heb je toevallig een oplossing gevonden? 🙂
We zijn benieuwd!
Ja het lag aan mijn VPN (opera). Deze is niet uit te zetten maar moest echt verwijderd worden. Ben nu op Zoek naar alternatief want wil toch wel VPN kunnen gebruiken.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
m-langereis,

Bedankt voor de update.
Wel vervelend dat de VPN echt verwijderd moest worden, niet heel erg handig natuurlijk.
Hopelijk vind je snel een alternatief!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic