Morayan

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk

Ik kan niet bellen of gebeld worden ik krijg steeds dat netwerk is niet aangemeld
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Morayan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je deze topic al gelezen?
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379

Geleidelijk aan komen de mensen, die problemen hadden, weer terug op het netwerk.
Nog even geduld hebben aub!
Johannes  bleek

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier in leeuwarden al 3 uuren helemaal niks loop nu 300 euro mis door dit lekker is dat
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Johannes bleeker wrote:
Hier in leeuwarden al 3 uuren helemaal niks loop nu 300 euro mis door dit lekker is dat

Alsof Vodafone er op zit te wachten dat ze een storing hebben? Nee toch....
Dat zijn nu eenmaal dingen die kunnen gebeuren. Weet niet wat er aan de hand is maar kan me voorstellen dat er iets met bliksem is of wateroverlast of zo. Echt heel vervelend maar op dit moment niets aan te doen en afwachten tot we weer allemaal verbinding kunnen maken.
Johannes  bleek

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou als ze het beter voor elkaar hebben van wat ik gehoort heb nemen ze met ziggo gewoon veel meer dingen aan die ze aan kunnen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Johannes bleeker wrote:
Nou als ze het beter voor elkaar hebben van wat ik gehoort heb nemen ze met ziggo gewoon veel meer dingen aan die ze aan kunnen

Mensen horen overal van alles... Verhalen zijn er over alle bedrijven...
Ja, je hoort zoveel overal, als 10% er nu echt van waar is, dan is het nog veel 🙂

Ja joh, het is gewoon erg lastig en denk nu niet dat Vodafone hier op zit te wachten.
Die zitten vast ook met hun handen in het haar en lopen van hot naar her om alles weer goed op te lossen.
Johannes  bleek

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja leuk en aardig maar naar 2 uren melding storing opgelost nog geen netwerk is wel schandalig

als jij eten besteld en de man zegt ik kom over 45 minuten en krijgt een lekke band bel je hem zeg je ik ben de band zit er weer onder ik kom over 10 min vervolgens kom je er niet meer

is beetje klant geruststellen en tevreden houden gewoon gemaks praatje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic