Prisk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk EN wifi

IK heb gisteren een iPhone 8 geïnstalleerd maar nu heb ik EN netwerk EN wifi connectie. Vreemd!
Daarnaast blijft mijn telefoon zoeken naar connectie, dus trekt mijn batterij meteen leeg.
Help!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Vreemd... Kan je eens kijken onder instellingen en dan mobiel netwerk.
Heb je daar Bellen via Wifi aan staan? Misschien dat die daarom zo blijft zoeken?

Wat je nog zou kunnen doen is je netwerkinstellingen te herstellen. Dan ben je wel alle instellingen van je netwerk kwijt maar ook dat wil soms wel eens helpen. Daarnaast kan je ook eens proberen onder instellingen, wifi om Vraag om verbinding aan te zetten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Prisk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je probleem in Wi-Fi assistentie zit. Dat is het eerste waar ik aan denk als je dit zo schrijft.
Een website met alles wat daar over te vertellen is, deze kan je helpen hoe op te lossen.
Kijk maar even, laat weten of dit het ook is, anders kijken we even verder.
Prisk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na nogmaals opnieuw opstarten is het zoeken naar connectie weg.
Na tip om wifi assist uit te zetten heb ik nog steeds EN netwerk EN wifi connectie
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Vreemd... Kan je eens kijken onder instellingen en dan mobiel netwerk.
Heb je daar Bellen via Wifi aan staan? Misschien dat die daarom zo blijft zoeken?

Wat je nog zou kunnen doen is je netwerkinstellingen te herstellen. Dan ben je wel alle instellingen van je netwerk kwijt maar ook dat wil soms wel eens helpen. Daarnaast kan je ook eens proberen onder instellingen, wifi om Vraag om verbinding aan te zetten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
En ik kan je dit advies nog geven om te lezen: https://support.apple.com/nl-nl/ht205296

Over Wifi-assisent info van Apple.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic