Anikky

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk probleem Samsung s8

Ik heb opeens het probleem dat mijn Samsung s8 van een half jaar oud geen netwerk meer kan vinden.
Kan niet bellen en gebeld worden. WiFi en 4g doen het wel.
Nu mijn sim kaart in andere telefoon gedaan en nu wel netwerk. Ligt dus aan telefoon. Heb telefoon niet op vliegtuig stand staan en heb al geprobeerd netwerk zoeken te doen maar dan vind de telefoon niks.
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anikky
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je ook al geprobeerd om een andere Sim-kaart in je telefoon te stoppen om te zien wat die dan doet?! Als die ook niets kan vinden dan ligt het zeker aan je telefoon. Ga even met je mee denken wat het zou kunnen zijn...

Heb je deze stappen al doorlopen?
https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-s8-android-7-0/troubleshooting/basisfuncties/ik-kan-geen-gesprekken-opzetten/28/

Wat je ook nog kan proberen is onder instellingen -> algemeenbeheer -> Resetten -> Netwerkinstellingen resetten. Wordt het hier nog steeds niet mee opgelost dan adviseer ik je om een fabrieksreset te doen nadat je een back-up hebt gemaakt. Probeer je toestel daarna uit zonder de back-up terug te plaatsen en laat ons weten of het is gelukt.


Zeg je eerlijk dat ik meer thuis ben in Apple (iPhone) maar probeer te helpen waar mogelijk 🙂
Anikky
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie. Netwerk resetten had ik idd al geprobeerd.
De totale reset nog niet gedaan. Morgen eerst een backup van de foto's maken.
Ik laat weten wat het resultaat is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top Anikky
wij horen het graag of het gelukt is 🙂 Mocht je er nog steeds tegenaan lopen, raad ik aan om de stappen via deze link te volgen
Anikky
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas heeft het niet geholpen dmv de totale reset.
Anikky
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De stappen van Vodafone ook allemaal gehad.
Wel balen zo vlak voor de vakantie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja dat kan ik me voorstellen! Ik ben in dit geval bang dat het toestel echt defect is. Aangezien je eigenlijk alle stappen al gehad, inclusief de kruistest en een reset.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic