hkevers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk snelheid in het buitenland

Ik kom nogal regelmatig in Duitsland.
Daar erger ik me blauw aan Vodafone.
Ze schroeven bij roming de bandbreedte zover terug dat je niet fatsoenlijk kunt internetten.
Daar heb ik geen abo voor genomen, als dit nog lang zo blijft ga ik terug naar prepayed en doe dat ook in Duitsland.
Grtz HEs
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
In Duitsland is het helaas zo dat er op veel plekken een minder sterke dekking is dan zoals we in Nederland gewend zijn.

Je kunt altijd in je toestel handmatig een ander netwerk selecteren om te zien of je daar een beter bereik mee hebt dan met Vodafone.de
Je hoeft namelijk niet perse op het netwerk van Vodafone.de te zitten in Duitsland. Had je dit ook al eens geprobeerd?

hkevers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft geen zin.
Al geprobeerd,
De telecom boys spelen allemaal het zelfde spel.
Let maar op als je met vakantie in het buitenland bent.
Internet roming werkt gewoon voor geen meter!
Laat je niets wijsmaken!
Grtz HEs
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Verwacht bij de andere providers niet beter, waarom? Check dan dit filmpje, het filmpje zal je vertellen waarom Duitsland in sommige plekken totaal geen internet heeft. Mensen graven zelfs hun eigen glasvezelkabels.

Vriendelijke groet,
hkevers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ow ik verwacht dus gewoon teveel.
Net als bij VW, Fortschritt Durch Betrug?
Binnenkort gaan we een weekje naar Madera.
Ben benieuwd of het daar beter werkt.
Grtz, Herman
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wij allemaal in Nederland verwachten dat het netwerk overal in orde is (dat komt doordat de dekking in Nederland met 4G geheel landelijk is). In Duitsland zoals je zelf al merkte is dat niet het geval.

Ik neem aan Madera in de Verenigde Staten? Hou je er wel rekening mee dat je hiervoor een Blox moet aanschaffen . Je eigen databundel is niet geldig in de VS.

Vriendelijke groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic