Seelj01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk werkt niet in Duitsland

Sinds gisteren in Duitsland, geen internet, niets, niets
Geen app, geen email
Alles al gedaan. Is er soms in Duitsland ook een storing?
Kreeg wel 3 mij onbekende berichtjes. Per bericht een soort (telefoon) nummer met een symbool van een soort zendmast.
Kan niets met die 3 berichten. Ook geen uitleg.
Graag hulp
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Seelj01
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan zijn dat dit te maken had met de storing gisteren bij Vodafone. Zeg niet dat het zo is, maar het kan. Wat je het best even kan doen is je telefoon uitzetten en na 5 minuten weer aanzetten. Bekijk ook even of je instellingen (APN) goed staan, controleer nog even extra! Probeer ook even handmatig netwerk te veranderen en dan weer terug te zetten, soms wil die het dan ook wel weer doen.

Laat maar weten of het is gelukt, of niet 🙂


De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Seelj01 dat is vreemd. Ervaar je dit nu nog steeds? Zo ja, zou je nog eens een herstart kunnen doen en/of handmatig een ander netwerk kunnen selecteren? Ik hoor het graag.
Seelj01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles gedaan. Lukt echt niet. Ik schik me er wel in. Wat ik wel nog zou willen weten is
Wel melding geregistreerd bij netwerk (Vodafone. de) en wat betekenen de 3 infoberichten met een getal van 12 cijfers met daarnaast een symbool van een zendmast
Groet
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Seelj01 Probeer dit eens: kies handmatig een ander netwerk dan Vodafone.de. Kies hierna weer het Vodafone.de netwerk. Dat zou een oplossing kunnen bieden. Ik hoor het graag.
Seelj01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een minimale verbinding maar kan nagenoeg niets doen. Echt minimaal. Ik geef 't op. Ga toch zondag weer naar huis. Zal dan de vraag telefonisch stellen bij Vodafone.
Bedankt zo ver
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic