xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Next is een grote drama

Vodafone NEXT is drama.

Maandag 19-02 bel ik op voor een ander toestel, Ik ben geïnteresseerd in de Samsung A8 2018.Ik heb een heel goed gesprek meteen medewerker en kom tot een leuke aanbieding, zo far zo good.

Ik krijg te horen of ik even een moment heb, ik kom zo bij u terug.
Ja tuurlijk geen enkel probleem, na een minuut te hebben gewacht weg verbinding….

Ik wacht even maar er komt geen telefoontje, ik bel maar terug en leg het verhaal uit aan de nieuwe medewerker, ik krijg een veel duurdere aanbieding en ik zie er maar vanaf.

Beetje een rot gevoel gehouden en dacht laat maar zitten nu.
De volgende dag krijg ik een mailtje uw bestelling bij Vodafone, HUH wat???

Ik bel weer terug, weer iemand anders natuurlijk leg het verhaal uit, heb een A8 kleur zwart, maar ik heb geen bandopname heb geen gesprek welk kleur ik wilde.
Meneer ik maak een case aan voor u, accepteer de bestelling laat hem dicht want ik kan nu de aanbieding niet doen (na overleg) .

Ja de volgende dag via Twitter gevraagd wat de status is, verwijst naar de mijn.vodafone, helaas geen case.

Ik bel maar weer eens terug, kreeg een aardige man aan de lijn gaf aan, dit kan niet zo. Ik ga overleggen, na 10 min in de wacht ja hoor verbinding weg…
Ik bel 1,5 uur later terug erg boos, collega had het gesprek gehoord en wist ervan. Ook overleg met de teamcoach en gaf aan dit kan helemaal niet, ik zal worden terug gebeld door de betreffende medewerker en zou een superaanbieding krijgen.

Moest wel even het toestel retour sturen dus openmaken retour sticker erop.

Heb dus een telefoon gehad die ik niet wilde en moet ook nog eens 6.95 retourkosten betalen.
Wederom contact via sociaal media gehad, kosten worden gecrediteerd , gebeld door afdeling savedesk. Je wilden een gouden toestel en je hebt een zwarte gehad. Euh ja? We gaan het regelen tot ziens.

Bel 2 dagen later, 1,5 uur gesproken met een medewerker van safe, ging alles rechttrekken en komt er op terug.
Deze medeweker is zo aan het recht trekken gegaan dat ik niet meer 10gb heb maar 5gb per maand.

Dit is enkele dag later ook weer recht getrokken en heb nu een mooie aanbieding gedaan met de gouden A8.

Al met al is Vodafone niet klantgericht maar sales gericht bezig, en ik voel mij als klant niet maar dan ook niet serieus genomen.
Telefootje me excuses?

Die zal wel nooit mee komen zoals teamcoach en al beloofd hebben.

Tot zover mijn ervaring
Sorry dat het zo uitgebreid is.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi xsjlo, wat vervelend dat je deze ervaring hebt en geen probleem dat het zo uitgebreid is. Ik zie dat nog niemand vanuit de community heeft gereageerd. In ieder geval excuses voor de ervaring. Zoals ik begrijp is het uiteindelijk wel opgelost. Aangezien hier verder geen enkele activiteit is zal dit topic worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic