Gvdw68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Niet nakomen van een afspraak

Met volle verwachting zou er vandaag een gsm afgeleverd worden door dynalogic. Echter deze is niet afgeven!
Dit om de volgende reden: policy van dynalogic komt niet overeen met de Afsrpaak bevestiging die ik met Tim van de afdeling savedesk heb gemaakt. Ik heb samen met hem een bandopname waarin staat. Dat mijn stiefdochter die ook een trouwe klant van Vodafone is, de gsm in ontvangst zou nemen. Ik heb haar namens mij hiervoor de opdracht gegeven.
Nu ligt het probleem dus in de beleidsregels van Vodafone en dynalogic. Want nu krijg ik pas te horen dat de procedure anders is dan wat ik afgesproken heb met Tim. Ik zei namelijk dat ik momenteel in het buitenland verblijf en dus ook geen bedrag kan pinnen bij de bezorger. Hij zei daarop dat hij het na ging vragen en vervolgens kwam hij met het volgende:
Het is mogelijk om uw stiefdochter het in ontvangst te laten nemen mits zei zelf een bedrag zou pinnen van 1 cent.
Simpelweg omdat ik de bankpas hier in het buitenland heb en niet bij mijn stiefdochter heb liggen. Dus een logische gedachte wat op de bandopname is bevestigd is.
Mijn stiefdochter heeft hiervoor een halve dag voor vrij genomen. Nu ineens gaat dit niet door. Er word aangeven dat ik helemaal opnieuw een bestelling moet plaatsen en deze annuleren.
Ook word er gezegd dat ik de klacht moet voorleggen bij de klachtenafdeling van Vodafone.
Al bij al heeft Tim dus mij op het verkeerde spoor gezet. Door mij de verkeerde informatie te verstrekken. En hij mij uitgelegd heeft omdat ik zelf een trouwe klant van Vodafone ben. De procedure te volgen zoals vermeld op de bandopname.
Later kwam er nog wat anders ter sprake. Er zou een rembours bedrag mee gemoeid zijn wat mij ook al niet verteld is. En er zou direct afgerekend moeten worden voor de aanbetaling op de gsm.
Omdat ik eerder een verlenging had gedaan en daarbij ook een aanbetaling op de telefoon had. Deze zou in de eerst volgende factuur betaald gaan worden. Dus ik ging hiervan uit dat deze nieuwe aanvraag op dezelfde wijze zou gaan. Maar nogmaals Tim heeft dit helemaal niet aangegeven.
Kunt u eens kijken met een gepaste oplossing van dit onnodige probleem wat onnodig tijd en geld kost. Zodat mijn stiefdochter alsnog de telefoon snel in huis heeft. Zodat ze de gsm naar mij kan opsturen.
Met vriendelijke groet,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gvdw68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het onderwerp is opgelost. Omdat ik eerder met special custom care kontakt gehad heb die wel verder kijken dan een klantenservice. Dus het bericht mag verwijderd worden

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Gvdw68,

Wat vervelend dat je foutieve informatie hebt gekregen en alles geannuleerd moet worden. Excuses daarvoor!
Ik begrijp dat je graag zo sne mogelijk een oplossing wilt, echter kan ik je vanuit het forum hier niet bij helpen. Ik kan namelijk niet in de systemen vanuit dit platform. Ik raad je dan ook aan om even te bellen naar de afdeling Status Order via 0800-0560. Mijn collega's kijken graag of ze iets voor je kunnen betekenen. Succes ermee!
Gvdw68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Klantenservice doet helemaal niks als alleen het standaard riedeltje opnoemen.
Gvdw68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het onderwerp is opgelost. Omdat ik eerder met special custom care kontakt gehad heb die wel verder kijken dan een klantenservice. Dus het bericht mag verwijderd worden
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic