mark37janssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abbonement met nummerbehoud

Ik heb een nieuw abbonement aangevraagd met nummerbehoud. Deze gaat in op 4 juli. Op die dag krijg ik dan ook de nieuwe simkaart?
Ik zit dan namelijk in Engeland en het komt verre van optimaal uit dat mijn simkaart dan binnenkomt. Kan ik dan nog wel doorbellen, smsen of internetten met m'n huidige prepaid (in Engeland)? Of op z'n minst gebruik maken van diensten zoals WhatsApp, terwijl ik mijn nieuwe simkaart er nog niet in heb?
Ik zou graag een hoop duidelijkheid hierover krijgen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi mark37janssen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het goed is, en je contract is goedgekeurd, dan krijg je al eerder je Sim-kaart binnen. Is je nieuwe contract al helemaal rond? Dan krijg je vanzelf bericht van Vodafone om een afspraak te maken om de nieuwe Sim-kaart te laten bezorgen. Zodra je nummer is omgezet kan je geen gebruik meer maken van je Prepaid (bellen, internetten of sms'en). Je kan natuurlijk nog wel via WiFi gebruik maken van je toestel en dan WhatsApp gebruiken, maar alleen als je WiFi hebt.

Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice via Twitter en/of Facebook via een privé berichtje. Deze kunnen voor je kijken wanneer je je Sim-kaart krijgt toegezonden. Een belletje naar de klantenservice gaat wel iets sneller!

Succes en alvast veel plezier in Engeland.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi mark37janssen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het goed is, en je contract is goedgekeurd, dan krijg je al eerder je Sim-kaart binnen. Is je nieuwe contract al helemaal rond? Dan krijg je vanzelf bericht van Vodafone om een afspraak te maken om de nieuwe Sim-kaart te laten bezorgen. Zodra je nummer is omgezet kan je geen gebruik meer maken van je Prepaid (bellen, internetten of sms'en). Je kan natuurlijk nog wel via WiFi gebruik maken van je toestel en dan WhatsApp gebruiken, maar alleen als je WiFi hebt.

Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice via Twitter en/of Facebook via een privé berichtje. Deze kunnen voor je kijken wanneer je je Sim-kaart krijgt toegezonden. Een belletje naar de klantenservice gaat wel iets sneller!

Succes en alvast veel plezier in Engeland.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic