franklin_s80

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement afsluiten

Beste,

Simpele vraag; ik wil graag klant worden, maar zit momenteel nog ergens anders. Kopen jullie deze contracten ook af of overnemen?

gr. Frank

13 Reacties 13
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi franklin_s80,

Zou je willen overstappen van een andere provider naar Vodafone zul je eerst het abonnement moeten afbetallen of te wachten totdat je kunt overstappen. Het is niet zomaar mogelijk een abonnementstype van een andere provider mee te nemen naar Vodafone.-
franklin_s80
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik klant wil worden bij Vodafone, kopen jullie deze dan eventueel af? Dat bedoel ik.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi franklin_s80,

Wat je bedoeld is dat je abonnement nog enkele maanden bij je huidige provider nog doorloopt en dat je graag bij Vodafone klant wilt worden? Nee abonnementen worden niet afbetaald door Vodafone, het is ook geen goedkoop koopje een abonnement in één keer af te betalen. Je betaald een groot bedrag in één keer namelijk.
franklin_s80
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat hier om tien maanden a € 10,00 per maand.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi franklin_s80,

Contracten worden in geen enkel geval afgekocht door Vodafone. Dit is dus iets wat je zelf zou moeten doen als je vroegtijdig wilt overstappen.

Kimberly26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb even een vraagje wat er op lijkt...

mijn telefoon heeft kuren gekregen waardoor die niet goed werkt. nu mag ik eigenlijks bij mijn provider over 2 weekjes mijn telefoon verlengen en zou ik een nieuwe telefoon uit kunnen kiezen.. maar ik wil eigenlijks heel graag vodafone als provider. omdat het dus een overstap word en ik tot 15 augustus een abo heb bij mijn provider, is het dan mogelijk alvast een contract af te sluiten bij jullie die in gaat wanneer mijn abo afgelopen is maar al wel vast de telefoon ontvang?
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Kimberly26 vannaf 60 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kan je nummer overgezet worden naar je nieuwe simkaart. Eerder dan dit kan het helaas niet of je moet een abonnement afsluiten met een nieuw nummer.

Kimberly26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dan zou het wel eventueel pas 16 augustus in kunnen gaan?
Anonymous
Niet van toepassing
Met nummerbehoud geef je de einddatum op van je huidige contract. Daarmee gaat het dan ook pas in, met een nieuw nummer gaat het per direct in.
Natalie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas kun je voor een nieuw abonnement beter naar Tele2 gaan... Zij bieden mijn gewenste nieuwe telefoon (Galaxy S7 Edge) voor 7 euro (!) per maand voordeliger aan. Jammer om dit als trouwe klant te moeten ontdekken... Hoop dat Vodafone me een mooi aanbod kan doen. Ben verder erg tevreden!
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om contact op te nemen met 0800-0560 Natalie
Zij kunnen met je meekijken wat er mogelijk is betreft een aanbieding etc.
Natalie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de tip, steven. Was al in de winkel, maar daar kwam ik niet echt verder. Zal contact opnemen met Vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Laat me weten hoe het afloopt Natalie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic