S Misco33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement doet het niet

Twee weken geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone door overstappen van een andre provider met een nummer behoud. Voor activeren heb ik gebeld omdat ik by Vodafone nog geen account heb. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, simkaart er uit en er in gedaan, maar hij blijft aangeven dat ik geen service heb. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.


Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi S Misco33

Welkom op het forum 🙂

Ik kan me voorstellen dat je meteen gebruik van je simkaart en toestel wilt maken.
Hiervoor is van belang dat het nummer al actief is bij ons. Zo lang je nog bereik hebt met je oude simkaart bij je oiude provider, is je nummer nog niet overgezet naar ons.

Mocht dit wel het geval zijn, dan wil ik je vragen om een bericht te sturen naar mijn collega's via Twiiter of Facebook. Zij kijken graag voor je na of je nummer al bij ons is en of het simkaartje actief is.

Houdt hier de volgende gegevens voor bij de hand

  • simkaartnummer
  • mobiel nummer

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi S Misco33

Welkom op het forum 🙂

Ik kan me voorstellen dat je meteen gebruik van je simkaart en toestel wilt maken.
Hiervoor is van belang dat het nummer al actief is bij ons. Zo lang je nog bereik hebt met je oude simkaart bij je oiude provider, is je nummer nog niet overgezet naar ons.

Mocht dit wel het geval zijn, dan wil ik je vragen om een bericht te sturen naar mijn collega's via Twiiter of Facebook. Zij kijken graag voor je na of je nummer al bij ons is en of het simkaartje actief is.

Houdt hier de volgende gegevens voor bij de hand

  • simkaartnummer
  • mobiel nummer

Laat je weten of het gelukt is?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic