Beantwoord

Nieuw abonnement, niet kunnen bellen

  • 12 november 2018
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo allemaal!

Omdat ik niet kan bellen, stel ik mijn vraag op het forum. Ik heb een iPhone XS met essential red abonnement. Alles leek te werken, ik kan gebeld worden, internet werkt ook top. Alleen, ik kan zelf niet bellen. Elk nummer wordt beantwoord met : Dit nummer is geblokkeerd. Wat kan er aan de hand zijn?

Bedankt!
Lotte
icon

Beste antwoord door Energieboy 12 november 2018, 11:54

Hoi @Lotte.Schipper
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ben je een nieuwe klant bij Vodafone?
Ik het dit wel eens gehad maar dan naar een andere provider toe, daar stond ik nog niet goed in het systeem en hebben we toen een reset gegeven en toen werkte het weer. Misschien dat dit ook het geval is bij jou nummer?

Het beste kan je, omdat je niet kan bellen met de klantenservice van Vodafone, een chat starten en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je nummer eventueel resetten. Hier op de community is dat niet mogelijk.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Lotte.Schipper
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ben je een nieuwe klant bij Vodafone?
Ik het dit wel eens gehad maar dan naar een andere provider toe, daar stond ik nog niet goed in het systeem en hebben we toen een reset gegeven en toen werkte het weer. Misschien dat dit ook het geval is bij jou nummer?

Het beste kan je, omdat je niet kan bellen met de klantenservice van Vodafone, een chat starten en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je nummer eventueel resetten. Hier op de community is dat niet mogelijk.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Reputatie 6
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, wordt dit topic nu gesloten.