Lotte.Schipper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement, niet kunnen bellen

Hallo allemaal!

Omdat ik niet kan bellen, stel ik mijn vraag op het forum. Ik heb een iPhone XS met essential red abonnement. Alles leek te werken, ik kan gebeld worden, internet werkt ook top. Alleen, ik kan zelf niet bellen. Elk nummer wordt beantwoord met : Dit nummer is geblokkeerd. Wat kan er aan de hand zijn?

Bedankt!
Lotte
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lotte.Schipper
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ben je een nieuwe klant bij Vodafone?
Ik het dit wel eens gehad maar dan naar een andere provider toe, daar stond ik nog niet goed in het systeem en hebben we toen een reset gegeven en toen werkte het weer. Misschien dat dit ook het geval is bij jou nummer?

Het beste kan je, omdat je niet kan bellen met de klantenservice van Vodafone, een chat starten en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je nummer eventueel resetten. Hier op de community is dat niet mogelijk.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lotte.Schipper
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ben je een nieuwe klant bij Vodafone?
Ik het dit wel eens gehad maar dan naar een andere provider toe, daar stond ik nog niet goed in het systeem en hebben we toen een reset gegeven en toen werkte het weer. Misschien dat dit ook het geval is bij jou nummer?

Het beste kan je, omdat je niet kan bellen met de klantenservice van Vodafone, een chat starten en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je nummer eventueel resetten. Hier op de community is dat niet mogelijk.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, wordt dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic