luca1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw of refurbished

Is een iPhone die je bij een abonnement koopt een nieuwe of “refurbished”?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi luca1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een grappige vraag en ik mag toch hopen dat alles wat Vodafone verkoopt nieuw is 🙂
Ja hoor, alles wat je koopt via de website van Vodafone, met een abonnement, is helemaal NIEUW!
Je koopt dus een hele nieuwe telefoon en GEEN refurbished.

Hopende je hiermee te hebben geholpen,
Fijne Feestdagen!

PS: let op, mijn tekst is alleen geldig op de Vodafone website. Er bestaan ook verkoop sites van derden en die verkopen abonnementen en ook met telefoons, als je daar van wilt weten of ze nieuw zijn of niet, moet je het ook daar vragen!! 9 van de 10x is het nieuw maar er zijn ook aanbiedingen met een refurbished toestel. Dus dan moet je het daar informeren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi luca1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een grappige vraag en ik mag toch hopen dat alles wat Vodafone verkoopt nieuw is 🙂
Ja hoor, alles wat je koopt via de website van Vodafone, met een abonnement, is helemaal NIEUW!
Je koopt dus een hele nieuwe telefoon en GEEN refurbished.

Hopende je hiermee te hebben geholpen,
Fijne Feestdagen!

PS: let op, mijn tekst is alleen geldig op de Vodafone website. Er bestaan ook verkoop sites van derden en die verkopen abonnementen en ook met telefoons, als je daar van wilt weten of ze nieuw zijn of niet, moet je het ook daar vragen!! 9 van de 10x is het nieuw maar er zijn ook aanbiedingen met een refurbished toestel. Dus dan moet je het daar informeren.
luca1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yes, dit beantwoordt mijn vraag volledig! Ik had gebeurd dat dit wel eens gebeurd, dankjewel!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat fijn om te lezen! Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic