despier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw red essential abo

Ik heb twee nummers bij Vodafone, nu heb ik voor een nummer een aanbieding gehad om het abo om te zetten naar het nieuwe red essential met 3Gb (6GB met verdubbelaar van Ziggo) gaat dat voor het andere nummer ook gelden. Of moet ik gewoon geduld hebben
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee, het geldt alleen voor het nummer waarover je de mail hebt gekregen. Vaak sturen wij dit soort mails in badges. Hierdoor kan het zijn dat je op een later tijdstip nog een keer een mail ontvangt. Daarnaast kan het ook nog liggen aan wanneer het afgesloten is. Is dit in een verschillende periode geweest, dan zal dat nooit tegelijk gaan.
Je zou eventueel deze vraag kunnen voorleggen aan mijn collega's van Migratie. ZIj passen namelijk tussentijds abonnementen aan. Zij zijn bereikbaar via 0800-0200976

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi despier
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee of het voor je andere abonnement ook gaat gelden. Vaak kijken ze naar het verbruik en dergelijken en dan aan de hand daarvan gaan ze je een aanbieding doen. Hoeft dus niet zo te zijn dat het bij die andere ook zo gaat gebeuren. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze daar kunnen aangeven wat voor aanbieding ze kunnen geven op je andere abonnement (benoem ook even je abonnement waar je de aanbieding op krijgt).

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee, het geldt alleen voor het nummer waarover je de mail hebt gekregen. Vaak sturen wij dit soort mails in badges. Hierdoor kan het zijn dat je op een later tijdstip nog een keer een mail ontvangt. Daarnaast kan het ook nog liggen aan wanneer het afgesloten is. Is dit in een verschillende periode geweest, dan zal dat nooit tegelijk gaan.
Je zou eventueel deze vraag kunnen voorleggen aan mijn collega's van Migratie. ZIj passen namelijk tussentijds abonnementen aan. Zij zijn bereikbaar via 0800-0200976
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic