Beantwoord

Nieuw simkaart


Ik heb nu een abbonnement met simkaart bij de telfort, aangezien het daar niet fijn verlopen is ga ik naar vodafone. Mijn vraag is ik heb een abonnement met simkaart bij vodafone afgesloten met nummerbehoud. Als ik de simkaart erin stop doet die het dan meteen? Zodat ik mijn 4g kan aanzetten of niet.
icon

Beste antwoord door Energieboy 9 augustus 2018, 10:57

Hoi @Marielle99
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra je abonnement goed gekeurd is bij Vodafone en ze hebben van Telfort een melding ontvangen dat je je nummer mag meenemen dan zit daar een datum aan vast. Je ontvangt wel al eerder je Vodafone Sim-kaart maar deze kan je pas gebruiken zodra het abonnement bij Telfort is afgelopen en Vodafone op die dag je nummer krijgt van Telfort. Eerder is je Vodafone Sim-kaart niet actief en kan je deze ook niet gebruiken.

Weet niet hoe lang je nog moet maar meestal is er 1 maand opzegtermijn dus dat moet toch nog wel te overbruggen zijn, hoop ik. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Marielle99
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra je abonnement goed gekeurd is bij Vodafone en ze hebben van Telfort een melding ontvangen dat je je nummer mag meenemen dan zit daar een datum aan vast. Je ontvangt wel al eerder je Vodafone Sim-kaart maar deze kan je pas gebruiken zodra het abonnement bij Telfort is afgelopen en Vodafone op die dag je nummer krijgt van Telfort. Eerder is je Vodafone Sim-kaart niet actief en kan je deze ook niet gebruiken.

Weet niet hoe lang je nog moet maar meestal is er 1 maand opzegtermijn dus dat moet toch nog wel te overbruggen zijn, hoop ik. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.
Het klopt helemaal wat @Energieboy zegt 🙂
Mocht het simkaartje niet werken zodra het nummer bij ons actief is, start het toestel even opnieuw op. Daarna mag je een berichtje sturen naar ons via de chat als het niet werkt. Zorg er wel voor dat je het simkaartnummer bij de hand hebt.