JordyV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet

Al een paar keer een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar ik ontvange de mail de heletijd niet ( ook niet in spam)
Wat kan hier de reden van zijn? ( ik vraag een nieuw wachtwoord aan omdat ik mijn oude niet meer weet)

mvg Jordy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JordyV & Thijso
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het niet lukt om via internet een nieuw wachtwoord aan te vragen dan zou je de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om daar te vragen of ze het voor je kunnen resetten en/of willen inzien wat er nu verkeerd gaat.

Hier op de community kan niemand kijken, ook i.v.m. privacy.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Thijso

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier, daarom nu nog maar een tweede account aangemaakt voor dit forum.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JordyV & Thijso
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het niet lukt om via internet een nieuw wachtwoord aan te vragen dan zou je de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om daar te vragen of ze het voor je kunnen resetten en/of willen inzien wat er nu verkeerd gaat.

Hier op de community kan niemand kijken, ook i.v.m. privacy.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het ondertussen gelukt met het aanvragen van het nieuwe wachtwoord?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic