Rick jissink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw watchtwoord

Hoi ik kwam mijn mail niet in dus ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd. Die is verzonden naar mijn mail adres maar daar kom ik dus niet in. Wat moet ik doen?

Mvg rick ********
het gaat om het volgende mailadres
**********@me.com

Moderator edit: gegevens verwijderd ivm privacy.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rick jissink
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel erg lastig en nog lastiger is dat je je mail niet in komt om zo je wachtwoord te krijgen. Ik kan je het beste aanraden om dan toch via de klantenservice van Vodafone contact op te nemen. Via deze weg is het niet mogelijk omdat klanten niet in het systeem kunnen om je verder te helpen 😞

Eventueel zou je via My Vodafone kunnen chatten met een medewerker om via deze weg alsnog een nieuw wachtwoord te krijgen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rick jissink
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel erg lastig en nog lastiger is dat je je mail niet in komt om zo je wachtwoord te krijgen. Ik kan je het beste aanraden om dan toch via de klantenservice van Vodafone contact op te nemen. Via deze weg is het niet mogelijk omdat klanten niet in het systeem kunnen om je verder te helpen 😞

Eventueel zou je via My Vodafone kunnen chatten met een medewerker om via deze weg alsnog een nieuw wachtwoord te krijgen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's en is het opgelost voor je Rick jissink ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic