JAMMR

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe pre-paid Simkaart

Ik gebruik nog een standaard afmeting simkaart voor mijn mobiel.
Deze telefoon gaat binnenkort vervangen worden door een nieuwer model.
Daar deze waarschijnlijk een nano of micro simkaart nodig heeft, kan ik die standaard kaart niet meer gebruiken..
Via jullie website zou je die via 0800-0094 moeten kunnen aanvragen.
Helaas lukt mij dit niet, daar ik nergens zo'n optie hoor , of naar verwezen wordt.
Daarom maar op deze manier.

Wat moet ik doen om mijn standaard pre-paid simkaart te laten vervangen door een nano/micro kaart?
Ik wil mijn nummer behouden.
Simkaartnummer en puk code moeten bij jullie bekend zijn. Ik heb deze via MijnVodafone bekeken en gecontroleerd.
Kan ik zo'n nieuwe simkaart via deze site aanvragen/bestellen?
Zo ja, hoe dan?

Groet,
Hans Rijnen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi JAMMR

Welkom op de Community.
Zodra een telefoon vervangen wordt en de oude simkaart past niet meer dan zal er inderdaad een nieuwe simkaart moeten komen. Dit kan gewoon met behoud van je nummer.
De simkaart kun je bestellen via een Vodafone winkel, via de chat, door te bellen met 1201 of ons een bericht sturen via Facebook of Twitter. Via hier heb ik helaas geen mogelijkheid om een bestelling te plaatsen voor je.

Kleine tip: Zet wel eerst je contacten over van je oude telefoon naar je nieuwe telefoon. Maak ook eventueel een back up van je foto's of zet deze ook over.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi JAMMR

Welkom op de Community.
Zodra een telefoon vervangen wordt en de oude simkaart past niet meer dan zal er inderdaad een nieuwe simkaart moeten komen. Dit kan gewoon met behoud van je nummer.
De simkaart kun je bestellen via een Vodafone winkel, via de chat, door te bellen met 1201 of ons een bericht sturen via Facebook of Twitter. Via hier heb ik helaas geen mogelijkheid om een bestelling te plaatsen voor je.

Kleine tip: Zet wel eerst je contacten over van je oude telefoon naar je nieuwe telefoon. Maak ook eventueel een back up van je foto's of zet deze ook over.
JAMMR
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank Steven voor je antwoord.
Ik heb net dit nummer 1201 gebeld, maar krijg te horen dat dit nummer niet in gebruik is. !?
Ik zelf gebruik geen Twitter of Facebook.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Start dan heel even een chat of bel met 0800-0094
JAMMR
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Steven,
Dank weer voor de snelle reactie.
Zoals in mijn start vraag beschreven, heb ik al geprobeerd via 0800-0094 te bellen.
Maar ik hoor nergens een geschikte optie om te selecteren.
Indien die er is, welke optie moet ik dan kiezen?
Anders ga ik binnenkort wel naar een Vodafone winkel.
Kan ik daar ter plekke meteen een nieuwe simkaart meenemen, of moet deze eerste weer besteld worden?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In de winkel krijg je de simkaart meteen mee. Neem wel een geldige ID-kaart mee.
Als je belt kun je kiezen voor de optie vragen over je mobiel abonnement.
JAMMR
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank weer voor de reactie.
Ik ga het nog eens proberen via 0800-0094.
En anders dan maar binnenkort naar een Vodafone winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, mocht je nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic