Jim Kenninck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Sim Kaart

Beste Vodafone,

Als ik een nieuwe Sim Kaart bij bestel bij mijn nieuwe abonnement, verandert dan mijn telefoon nummer? Dit ivm de optie tijdens mijn nieuwe bestelling.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jim Kenninck
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je een Sim-kaart wenst bij je nieuwe abonnement dan blijf je gewoon je eigen nummer behouden. Ga er vanuit dat je je abonnement gaat verlengen met een nieuw Sim-kaart? Best is even om contact op te nemen via de klantenservice (kan hier geen verdere info verstrekken vanwege privacy).

Heb je nog vragen, bel dan even met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Daar kunnen ze je informeren!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Jim Kenninck,

Nog een kleine aanvulling op het antwoord van @Energieboy:

Heb je nu een abonnement bij een andere provider en wil je naar ons overstappen met nummerbehoud? Dan bestel je een nieuw abonnement en krijg je ook een (nieuwe) simkaart van ons en behoud je je telefoonnummer. Ben je al klant bij ons en wil je je abonnement verlengen? Dan houd je gewoon de simkaart die je nu gebruikt.
En de laatste optie: sluit je een volledig nieuw abonnement aan met een nieuw nummer, dan ontvang je ook een nieuwe simkaart.

Lees meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/n4d5a.

Heb je nog vragen? Ik hoor het graag!

Groetjes, Sharon
GerdeMan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Sharon wrote:
Hoi @Jim Kenninck,

Nog een kleine aanvulling op het antwoord van @Energieboy:

Heb je nu een abonnement bij een andere provider en wil je naar ons overstappen met nummerbehoud? Dan bestel je een nieuw abonnement en krijg je ook een (nieuwe) simkaart van ons en behoud je je telefoonnummer. Ben je al klant bij ons en wil je je abonnement verlengen? Dan houd je gewoon de simkaart die je nu gebruikt.
En de laatste optie: sluit je een volledig nieuw abonnement aan met een nieuw nummer, dan ontvang je ook een nieuwe simkaart.

Lees meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/n4d5a.

Heb je nog vragen? Ik hoor het graag!

Groetjes, Sharon


Bovenstaande wetende, dan is een e-Sim met een daaraan verbonden abonnement en/of gebruikscontract toch niet niet zover gezocht en realiseerbaar om klanten aan je te binden.

Als de invoering in Zwitserland interessant is (met de helft van de inwoners van Nederland), dan kan het voor Nederland zeker commercieel verdienstelijk zijn.

Groetjes, Ger.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @GerdeMan,

Daar heb je gelijk in. Een e-sim heeft zeker heel wat voordelen. Helaas ondersteunt Vodafone de e-sim op dit moment nog niet. Zodra hier meer informatie over is zullen we dit zeker communiceren.

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic