Beantwoord

Nieuwe simkaart geen bereik

  • 21 december 2018
  • 10 reacties
  • 362 Bekeken

Gisteren heb ik een nieuwe simkaart gehaald, in de winkel was alles prima, thuis heb ik echter geen ontvangst, met mijn oude simkaart had ik wel ontvangst, kan ik hier iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 december 2018, 07:52

Hoi @Mertok
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je hem thuis in een ander toestel gedaan om te kijken of die het daarin wel doet?
Mocht het dan nog niet werken heb ik 2 adviezen voor je:
1) bekijk deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
2) terug naar de winkel van Vodafone

Bij punt 1 kan je prima zien hoe je je SIMkaart kan activeren (misschien is deze toch weer uitgevallen).
Kom je er nu helemaal niet meer uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Dan komt het vast en zeker allemaal wel weer goed.

Succes en Fijne Feestdagen!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Mertok
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je hem thuis in een ander toestel gedaan om te kijken of die het daarin wel doet?
Mocht het dan nog niet werken heb ik 2 adviezen voor je:
1) bekijk deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
2) terug naar de winkel van Vodafone

Bij punt 1 kan je prima zien hoe je je SIMkaart kan activeren (misschien is deze toch weer uitgevallen).
Kom je er nu helemaal niet meer uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Dan komt het vast en zeker allemaal wel weer goed.

Succes en Fijne Feestdagen!
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Mertok en is het verholpen?
Hoi, nee nog niet,
Ik heb gisteren even bereik gehad op deze telefoon, het is geen registratie probleem, een andere telefoon om op te proberen heb ik niet, mee dat ik dit type krijg ik 3 balkjes bereik en ik zie hem balkje voor balkje weer verdwijnen, naar de winkel gaan is ook geen oplossing vermoed ik, en om elke keer minimaal een uur opof pad te zijn zonder oplossing zit ik niet opdank te. Wachten... in ieder geval bedankt voor de snelle reacties
Het lijkt wel of het grootste deel van mijn huis geen bereik heeft...
Had je de stappen van onze Network check ook al eens doorlopen? http://voda.fo/ne/3ugam
Gedaan, geen storingen, telefoon is ook uptodate
Aan het einde kun je een onderzoek aanmaken van de check in My Vodafone. Hierdoor komt het direct bij de specialisten uit die over het netwerk gaan.
Ok, ik ga t proberen, bedankt
Graag gedaan!
Reputatie 6
Topic is gesloten.