MiKEPhone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen 3G en 4G verbinding

Zojuist gezien dat topic 'Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden' is gesloten.
Ik heb echter nog steeds geen dataverbinding met 4G en 3G.
Ik reis momenteel van Den Haag naar Amsterdam, nu tussen Leiden en Heemstede.
22 Reacties 22
Den_070

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hier in Den haag ook nog steeds geen netwerk.
Gebeurd steeds vaker de laatste tijd.
Ik was een tevreden klant!!!
Stephvandenbeld

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja hier in Deventer ook niets maar ook geen sms ed.
Donkers

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Arnhem ook niet.
Jado

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier in spijkenisse ook nog steeds geen 3 en 4G
Michael1988

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MiKEPhone wrote:
Zojuist gezien dat topic 'Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden' is gesloten.
Ik heb echter nog steeds geen dataverbinding met 4G en 3G.
Ik reis momenteel van Den Haag naar Amsterdam, nu tussen Leiden en Heemstede.

Als goed gelezen heb is het niet gesloten .
er staat dat je kan bellen via 2G & 3G dat is wat bij de topic is geplaats en dat is update van 2 uur geleden
MiKEPhone
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael1988 wrote:

MiKEPhone wrote:
Zojuist gezien dat topic 'Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden' is gesloten.
Ik heb echter nog steeds geen dataverbinding met 4G en 3G.
Ik reis momenteel van Den Haag naar Amsterdam, nu tussen Leiden en Heemstede.
Als goed gelezen heb is het niet gesloten .
er staat dat je kan bellen via 2G & 3G dat is wat bij de topic is geplaats en dat is update van 2 uur geleden


Dank je. Ik ben nieuw in dit forum, maar als ik lees in http://voda.fo/ne/0bbg9:

We merken dat onze klanten problemen ervaren met het maken van een dataverbinding en het opzetten en/of beantwoorden van gesprekken.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.


Dan interpreteer ik dat het sluiten van topic ook gaat over dataverbinding, dat probleem is dus nog steeds aanwezig.
Stephvandenbeld

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2G en 3G doen het niet. Zelfs aanmelden op het netwerk wil niet. Dus gewoon niet bereikbaar. Mooi als je bereikbaar miet zijn ivm een zoon die opgenomen is in het ziekenhuis.
Comfi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het echt schandalig dat Vodafone consequent onjuiste informatie verspreidt over de reikwijdte van de storing. In elk bericht wordt gedaan alsof alleen 4G het niet doet, terwijl het probleem toch echt alle mobiele verbindingen treft. Of hebben jullie alle klanten die tegen particuliere voorwaarden op het netwerk zitten eraf geschopt ten gunste van de zakelijke klanten?

Een storing kan gebeuren, maar wees dan in elk geval eerlijk met je informatie.

En nee dit is geen lokaal probleem, want ik heb vanmiddag en vanavond aardig wat gereisd en heb onderweg geen enkel moment een aanmelding op het Vodafone netwerk gehad. Geen 2G, geen 3G, geen 4G.

Dit móeten jullie toch ook weten (al was het alleen al doordat heel wat klanten dit melden via social media)? Waarom blijven jullie dan toch volhouden dat 2G en 3G het wel doen?

Ik ga mijn recente verlenging maar eens even heroverwegen (ik zit nog binnen de 14 dagen)... niet vanwege de storing, maar wel vanwege het feit dat de goede service van Vodafone uit het verleden verdwenen is en plaats heeft gemaakt voor het "schop de klanten maar het bos in met leugens" beleid van Ziggo, waardoor ik voor mijn vaste verbinding een paar jaar geleden al met een big smile weggerend ben richting glasvezel.

Ik heb op het moment van de fusie al gewaarschuwd aan Vodafone dat ik weg zou zijn zodra de service te veel op Ziggo gaat lijken. Gefeliciteerd, dat is vandaag gelukt.
Comfi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels weer een verbinding... Kennelijk was van netwerk wisselen of van 4G naar 3G of 2G wisselen niet genoeg en moest de telefoon opnieuw opgestart worden om alsnog een gedeeltelijke verbinding te krijgen.
MiKEPhone
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook weer verbinding. Ik mis wel een actieve inbreng van Vodafone in deze discussie. Als dit forum gepromoot wordt vanuit de website en app, dan is actieve participatie in een topic als deze m.i. gewenst. Zeker als aangegeven wordt dat een topic ten onrechte is gesloten (gezien de reacties in dit topic) door Vodafone. Of staat dit forum los van Vodafone?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
MiKEPhone wrote:
Ik heb ook weer verbinding. Ik mis wel een actieve inbreng van Vodafone in deze discussie. Als dit forum gepromoot wordt vanuit de website en app, dan is actieve participatie in een topic als deze m.i. gewenst. Zeker als aangegeven wordt dat een topic ten onrechte is gesloten (gezien de reacties in dit topic) door Vodafone. Of staat dit forum los van Vodafone?

Actieve inbreng van Vodafone is de vinden op deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/opgelost-problemen-met-datagebruik-en-bellen-gebeld-wor...

Als er nog vragen zijn dan kan je deze op een ander deel van de community plaatsen. Zoals je hier bv doet 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi!

De problemen met het netwerk zijn ondertussen volledig opgelost. Zodra er updates zijn/waren, plaatsen we die in het algemene topic waar eerder ook al naar vewezen werd: http://voda.fo/ne/qsw2m.

Groetjes,
MarnM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wrote:
Hoi!

De problemen met het netwerk zijn ondertussen volledig opgelost. Zodra er updates zijn/waren, plaatsen we die in het algemene topic waar eerder ook al naar vewezen werd: http://voda.fo/ne/qsw2m.

Groetjes,


Ik denk dat jullie dan even een update moeten geven want zelfs na herhaaldelijk herstarten van mijn mobiel heb ik nog steeds geen netwerk verbinding. Ik hoop dat er snel een echte oplossing komt.
groetjes.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MarnM
Zou je deze 2 opties nog eens willen proberen om te zien of je wel weer verbinding krijgt:
1) handmatig je netwerk even aanpassen naar een ander netwerk en dan weer terug schakelen naar Vodafone.NL
2) zet je toestel op vliegtuigmodes en daarna weer terug aan

Vaak willen deze 2 nog wel eens lukken en ik hoop ook bij jou 🙂
MarnM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy ,

Bedankt voor de tips, heb ze beide geprobeerd helaas zonder resultaat.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oei, dat is vervelend MarnM ....
Dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze je nummer kunnen resetten. Dat zou nog een dingetje kunnen zijn.
ElizabethBlok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben heel blij te lezen dat verschillende mensen weer gebruik kunnen maken van hun 4G van Vodafone.
Ikzelf kan (ondanks het resetten van mijn toestel, het inschakelen van vliegtuigmodus en terug en het opnieuw zoeken van een netwerkverbinding) nog steeds géén gebruik maken van mijn data. Ik hoop dat het nu wel heel snel opgelost wordt, want ik ben nu al meer dan 24 uur online niet bereikbaar.:rolling_eyes:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
ElizabethBlok wrote:
Ik ben heel blij te lezen dat verschillende mensen weer gebruik kunnen maken van hun 4G van Vodafone.
Ikzelf kan (ondanks het resetten van mijn toestel, het inschakelen van vliegtuigmodus en terug en het opnieuw zoeken van een netwerkverbinding) nog steeds géén gebruik maken van mijn data. Ik hoop dat het nu wel heel snel opgelost wordt, want ik ben nu al meer dan 24 uur online niet bereikbaar.:rolling_eyes:

Neem even contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer kunnen resetten. Misschien dat dit wil helpen.
ElizabethBlok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

ElizabethBlok wrote:
Ik ben heel blij te lezen dat verschillende mensen weer gebruik kunnen maken van hun 4G van Vodafone.
Ikzelf kan (ondanks het resetten van mijn toestel, het inschakelen van vliegtuigmodus en terug en het opnieuw zoeken van een netwerkverbinding) nog steeds géén gebruik maken van mijn data. Ik hoop dat het nu wel heel snel opgelost wordt, want ik ben nu al meer dan 24 uur online niet bereikbaar.:rolling_eyes:
Neem even contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer kunnen resetten. Misschien dat dit wil helpen.


vanmiddag uitvoerig contact met klantenservice gehad. Helaas is het niet gelukt om het op te lossen. Wordt vervolgd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic