Beantwoord

Note 4 mobiele hotspot werkt niet na update android 6.0.1

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

47 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik ook om eerlijk te zijn 
Echter het terug zetten naar fabrieksinstellingen in het toestel is eigenlijk terug zetten naar het begin met de huidige software. Met een hard reset ga je echt terug naar het begin..... hoop dan ook dat dit de oplossing is....anders weet ik het helaas ook niet meer. Ondertussen hebben we eigenlijk alle mogelijke oplossingen gehad.
Reputatie 6

Is een cache wipe al voorgesproken? Die kan mogelijk het probleem verhelpen?

Dit is een iets lichtere reset
bij mij stonden er ook een groot aantal toegangspunten in de lijst maar nadat ik de toegangspunten heb reset via standaadinstellingen waren alle toegangspunten verdwenen,alleen die van live vodafone bleef over,en dat werkte
als je in het toegangspuntenscherm bent,de lijst met alle namen,zie je in de rechterbovenhoek van je scherm optie mogelijkheden aangegeven met drie puntjes.de standaard instellingen.na dit gekozen te hebben zullen alle namen verdwijnen.alleen live. vodavone blijft over.is dat bij jou ook zo?
Hallo. Als ik een reset doe van de toegangspoorten komen ze allemaal weer hardnekkig terug. Heb toen alle toegangsputen met de hand verwijderd, behalve live.Vodafone. com natuurlijk niet. En wat denken jullie: Het probleem is OPGELOST.
Iedereen hartelijk dank. De tip van frenk101 was de gouden tip. Ik blij.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe blij je nu bent hahaha.
Maar op jou aanmerking over de toegangspoorten die hardnekkig terugkomen wil ik nog een nuance aan toevoegen.
Na elke systeem updates en in dit geval android 6.0.1 kunnen er nog errors overblijven.om deze te verwijderen is het beter om in systeem reboot de optie ' Wipe cache partition' te kiezen.alle errors worden verwijderd.je hoeft hiervoor geen back up te doen.alles blijft in j3 systeem opgeslagen.

Dit heb ik eerst gedaan.weet niet in hoeverre jij dat gedaan hebt.als dat niet zo is zitten er mogelijk nog erreors in jouw systeem
De cache heb ik nog niet geschoond. Dit ga ik nu zeker doen. Even lezen hoe het moet. Nogmaals bedankt.
Errors verwijderen in cache:druk tegelijk op volume up,powerknop en menuknop.als je telefoon trilt laat je alleen powerknop los totdat je in reboot menu komt.dan scrol je met je volume down naar 'Wipe cache partition'
En bevestig dat met powerknop.paar seconden later kom je weer in een menu en bevestig daar met powerknop'reboot system.dat is alles
Ik heb de procedure uitgevoerd en dat ging prima. Kan nu met gerust hart genieten van de 3 maanden bonus van onbeperkt internetten :)
Reputatie 7
Badge +15
Goed om te lezen dat het is opgelost 
Veel plezier met je onbeperkte data ;)
Dit is de oplossing! Klasse!
Heb alle toegangspunten verwijdert en nu werkt het weer. Getest op mijn pc en bijna net zo snel als mijn vodafone internet thuis verbinding.. Bijna..
Ben blij dat het weer werkt.
Ook na de laaste firmaware update..
Reputatie 7
Badge +15
Top om te horen 
helaas is dit probleem niet beperkt tot de note 4. op mijn S5 en S7 heb ik het zelfde probleem. Heb zelfs de S7 gekocht omdat ik dacht dat het een toestel probleem was in mijn S5. zonder van het geld dus:@. Blijkt een Samsung Vodafone probleem te zijn.

Nu is er een oplossing maar het lukt me voor geen mogelijkheid om de toegangspunten te verwijderen. Is blijkbaar geen knop of iets dergelijks voor. Iemand die me verder kan helpen??????

ga naar: Instellingen -> Verbindingen -> Meer nerwerken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspoorten.
Je ziet nu alle toegangspoorten in een lijstje. Tik nu op toegangspoort die je wil verwijderen. Tik nu op het menu (de drie puntjes rechts boven) en selecteer APN verwijderen.
Zo kan alle toegangspunten een voor een verwijderen. Ik heb alleen die van Vodafone nog staan.
Reputatie 4
marco1 , is het gelukt met de tips van pboerman75? :)
Ja. Werkt allemaal weer.
Thanks.
Reputatie 7
Badge +15
Goed om te horen 
Reputatie 4
Ah super dat het weer werkt, bedankt voor je terugkoppeling!
de oplossing was super

bedankt
@Moderator geven jullie deze informatie door zodat dit verwerkt kan worden in een eerstvolgende update?
ook mijn S5 met 6.0.1 heeft/had dit probleem; overbodige APN's verwijderd.
Buildnummer: G901FXXS1CPI3
Reputatie 2
Badge +3
mveld , is het wel gelukt na het verwijderen van alle andere APN's?