Helliehansen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Note 8 oreo update

Update: door

Nu er steeds meer nieuws verschijnt M.B.T note 8 en Oreo ( T-mobile heeft hem al en sim lock vrije toestellen ook sinds vandaag )

Vraag ik mij toch wel af wanneer vodafone hier mee gaat beginnen...

En het verhaal van dat ze het niet weten is onzin aangezien het gaat om hun software (bloatware) wat er bij gezet moet worden..

Echt slordig dat het zo lang duurt... zeker ook omdat binnen nu en 3 maanden al weer een nieuwe android versie aangekondigd gaat worden.
Nu er steeds meer nieuws verschijnt M.B.T note 8 en Oreo ( T-mobile heeft hem al en sim lock vrije toestellen ook sinds vandaag )

Vraag ik mij toch wel af wanneer vodafone hier mee gaat beginnen...

En het verhaal van dat ze het niet weten is onzin aangezien het gaat om hun software (bloatware) wat er bij gezet moet worden..

Echt slordig dat het zo lang duurt... zeker ook omdat binnen nu en 3 maanden al weer een nieuwe android versie aangekondigd gaat worden.
9 Reacties 9
xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ik ben van mening dat een telecomprovider helemaal niks moet toevoegen aan een toestel.
Er zou gewoon 1 versie moeten zijn de standaard, en wil je iets van je provier moet je dan aan kunnen zetten.

ik zet hem altijd terug als ik een nieuwe telefoon heb naar de PHN versie, dit is beter bijgehouden dan de VDF versie.
Helliehansen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat wil ik ook wel graag doen maar krijg je dan geen waranty melding? Of knox issues?

Zit er over na te denken om mijn note 8 weg te doen en maar te gaan voor iets anders...
Helliehansen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zo heb er toch eens over nagedacht... voor mij geen vodafone meer... ben nu al heeeeeeeel lang klant.... maar heb nog nooit zo lang moeten wachten op software voor mijn telefoon.... en dit alleen maar vanwege vodafone software?
Want ja T-mobile en unlocked toestellen hebben ze al... waarschijnlijk krijgt KPN nog eerder de update...

Echt super slecht dit
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Helliehansen en xsjlo, zover ik heb kunnen vinden is de uitrol vlak na dit topic wel gestart. Kunnen jullie dit bevestigen? Mocht je de update nog niet hebben, deze wordt altijd gefaseerd uitgerold om opkomende problemen snel de kop in te kunnen drukken. Dus dan zal het niet meer lang duren.
xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ja klopt, maar ik heb dan ook geen vdf versie meer.

ik heb ondertusen al 2 updates gehad en de VDF versie maar 1.

Groet,
Xsjlo
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
xsjlo, bij de VDF versie worden de updates vaker gecombineerd. Dat zou het verschil ook nog kunnen verklaren. Je krijgt soms 2 of 3 updates in één.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic