Joers007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud-aanvraag wordt door Vodafone onterecht afgewezen

Ik ga Vodafone verlaten als mobiele provider en heb me aangemeld bij KPN, met nummerbehoud.
Aangezien mijn contract bij Vodafone loopt tot 28-11 as. Kan ik dat NU al inregelen (we zitten immers binnen de 4-maanden).

Echter Vodafone wijst mijn nummerbehoud-aanvraag af!
KPN heeft vanmorgen mijn nummerbehoud-aanvraag opnieuw ingediend per 29-11 en Vodafone geeft aan dat ik dan nog onder contract sta bij Vodafone. Dit is pertinent niet waar.

Graag op zeer korte termijn uitleg waarom mijn overstap naar KPN wordt tegengehouden met juiste reden! Zodat ik nummerbehoud alsnog goed kan inregelen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Joers007 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy redenen kan ik als klant natuurlijk niet kijken waarom je bent afgewezen en of het terecht is, of niet. Maar het is allemaal wel op het randje met je aanvraag en ik denk dat het daar mee te maken heeft. 28 November is vandaag eigen precies 4 maanden en misschien dat het daar aan ligt. Waarom kan je niet gewoon nog even een week of 2 wachten en het als nog aanvragen? Weet zeker dat het dan wel gewoon moet lukken want ze zeggen 120 dagen voordat je abonnement afloopt. Snap we dat je zegt dat het dan nu al kan maar misschien is even wachten ook een optie?

Anders zou ik contact opnemen via Vodafone met een privé berichtje naar Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die kunnen voor je uitzoeken wat er aan de hand is en wat de reden is. Denk dat het uiteindelijk wel goed komt!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Joers007 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy redenen kan ik als klant natuurlijk niet kijken waarom je bent afgewezen en of het terecht is, of niet. Maar het is allemaal wel op het randje met je aanvraag en ik denk dat het daar mee te maken heeft. 28 November is vandaag eigen precies 4 maanden en misschien dat het daar aan ligt. Waarom kan je niet gewoon nog even een week of 2 wachten en het als nog aanvragen? Weet zeker dat het dan wel gewoon moet lukken want ze zeggen 120 dagen voordat je abonnement afloopt. Snap we dat je zegt dat het dan nu al kan maar misschien is even wachten ook een optie?

Anders zou ik contact opnemen via Vodafone met een privé berichtje naar Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die kunnen voor je uitzoeken wat er aan de hand is en wat de reden is. Denk dat het uiteindelijk wel goed komt!
Joers007
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb i kgedaan...via Twitter beweren ze me dat ze at alleen met KPN bespreken..en KPN verwijst juist mij naar Vodafone...gevalletje kastje naar de muur
Joers007
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het te maken heeft met dier 120 dagen, dan kunnen ze me dat gewoon zeggen!! Dat vage gedoe
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, ik weet het ook niet, kan niet voor je kijken 😞
Weet wel dat alle providers overstappen naar een nieuw systeem en misschien dat daar een kink in de kabel zit. De een wil z'n verantwoording niet nemen en dan is het altijd maar weer de vraag, WIE? Kan natuurlijk Vodafone zijn maar ook KPN.

Als klant is dat altijd heel erg vervelend, heb zelf ook gehad met overstappen. Maar uiteindelijk is het wel goed gekomen en dat verwacht ik bij jou ook wel een beetje. Wacht anders gewoon nog even een weekje met een nieuwe aanvraag en stuur gelijk een berichtje via Twitter en/of Facebook met de vraag wat er aan de hand is.

Overigens kan het ook goed zijn dat de aanvraag nog ergens rond hangt en dat het wel goed komt, door het nieuwe system. Zoals dat bij mij is gegaan.... Maar vragen zou ik wel even doen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's hierover en heb je al meer duidelijkheid over nummerbehoud?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Al 5 dagen geen reacties meer van topic starter. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic