elln

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud afkoop andere provider

Vanmiddag via Mediamarkt een Samsung Galaxy S9 besteld i.c.m. vodafone 3GB Red.
De gegevens en nummerbehoud zouden nu via mediamarkt en/of jullie gecontroleerd worden.
Echter kon ik voor het nummerbehoud in het bestelproces nergens aangeven dat het om een afkoop van simyo gaat (deze is al, goedgekeurd).
Ik kan momenteel niet bellen want ik zit zonder telefoon, hoe kan ik dit alsnog duidelijk maken zodat het nummerbehoud wel goed gaat?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi elln
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn 3 manieren om hier meer informatie over te kunnen krijgen.
1) Terug gaan naar MediaMarkt en ze het daar voor je laten uitzoeken (je hebt het ook daar gekocht en beetje klantenservice gericht mogen ze daar best wel zijn)
2) Langs een Vodafone winkel gaan en vragen of ze in het systeem kunnen kijken wat er nu gebeurd
3) De klantenservice van Vodafone bellen en vragen hoe het er nu voor staat en dat je nu niet kan bellen

Eventueel zou je nog contact op kunnen nemen met Simyo om te vragen of ze daar kunnen zien wat er met je nummer is gebeurd. Wil je niet bellen met de klantenservice van Vodafone maar liever chatten, dat kan ook! Via hier kan je een chat starten met de Klantenservice.

Succes in ieder geval en alvast welkom bij Vodafone 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @elln? Kunnen we je nog ergens mee helpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic