bandabou

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nummerbehoud bij overstappen

Hallo,

Ik heb een vraag.
Ongeveer 2 weken terug had ik een voorstel van Vodafone ontvangen voor SIM only. Ik heb dit voorstel toch niet aangenomen en heb voor een abonnement met toestel gekozen via Belsimpel ook bij Vodafone.

Nu is mijn nummerbehoudverzoek geblokkeerd omdat er bij het eerdere voorstel al een aanvraag is ingediend. Kan dit worden ingetrokken zodat mijn bestelling kan worden afgerond?

De order destijds was order *verwijderd door moderator*.

groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bandabou
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen moet je echt bij de klantenservice van Vodafone zijn. Die kunnen in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is en eventuele blokkades eruit halen. Mocht het bellen niet lukken dan kan je ook een chat starten.

Succes in ieder geval en hoop dat je ze je snel verder kunnen helpen.
(dit is een community waar klanten elkaar helpen en dit is niet mogelijk om te kunnen oplossen als klanten onder elkaar)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi bandabou
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen moet je echt bij de klantenservice van Vodafone zijn. Die kunnen in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is en eventuele blokkades eruit halen. Mocht het bellen niet lukken dan kan je ook een chat starten.

Succes in ieder geval en hoop dat je ze je snel verder kunnen helpen.
(dit is een community waar klanten elkaar helpen en dit is niet mogelijk om te kunnen oplossen als klanten onder elkaar)
bandabou
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, helemaal goed Energieboy

Thx voor de tip!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dit topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic