Bekiro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud gaat niet in. wat nu?

Ik heb mijn gezin, vier personen, aangemeld per 25 mei voor vodafone en ziggo. Ik wilde dat mijn abbo met num. behoud per een juli ingaat, was geen probleem. Ik moest wel eerst bij mijn huidige provider kenbaar maken dat ik bereid ben resterende twee maanden abbo te afkopen.
Heb ik gedaan. Daarna heeft vodafone mijn abbo van vier nummers afgezegd bij kpn per een juli en kpn heeft dit permail bevestigd.
Na een maand stilte van vodafone heb ik maar zelf contact opgenomen met de vraag hoe het zat?
Dan pas heb ik de simkaarten gekregen maar ellende is dat ik ze per september as. kan activeren en niet zoals wenselijk per een juli.
Ik heb nogmaals mijn wens doorgegeven aan klantenservice en sindsdien is weer oorverdovend stil en is bijna een juli.
Mijn abbo bij kpn is afgezegd door vodafone per een juli maar ik kan pas bellen met vodafone per september. Wij hebben ons nummer nodig voor ons werk maar is nog altijd niets geregeld door vodafone welk ik ook zeer laks en klantonvriendelijk ervaar.
Ik heb het gevoel dat men mij als klant niet serieus neemt en van kastje naar de muur stuur.
Is er een manier of een persoon van vodafone dit wel wilt doorpakken zodat ik uiterlijk voor negen juli met vodafone belt?

mvg,

B.Ozcelebi
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bekiro
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om je verhaal voor te leggen via een privé bericht en dan bij de afdeling webcare. Stuur een privé bericht via Twitter of Facebook en op die afdeling kunnen ze je verhaal even doornemen en bekijken wat er aan de hand is.

Op de Community kan dit niet omdat hier alleen klanten elkaar helpen. Er zijn we moderatoren maar die verwijzen je ook weer door. Het beste is dus om een berichtje te schrijven, daar kom je het verst mee. Tenminste, dat is ook mijn ervaring, want ik had het zelfde probleem!

Succes en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bekiro
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om je verhaal voor te leggen via een privé bericht en dan bij de afdeling webcare. Stuur een privé bericht via Twitter of Facebook en op die afdeling kunnen ze je verhaal even doornemen en bekijken wat er aan de hand is.

Op de Community kan dit niet omdat hier alleen klanten elkaar helpen. Er zijn we moderatoren maar die verwijzen je ook weer door. Het beste is dus om een berichtje te schrijven, daar kom je het verst mee. Tenminste, dat is ook mijn ervaring, want ik had het zelfde probleem!

Succes en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic