Nummerbehoud grandioos misgegaan, nu zorgt vodafone dat het mijn probleem is en ik moet het oplossen

  • 20 februari 2018
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Vandaag een vodafone abonnement afgesloten in de vodafone winkel. Verzoek tot nummerbehoud gedaan

contract mee, simkaart mee. vervolgens de andere provider gebeld. En het verzoek is afgewezen door t-mobile doordat die bewuste vodafone medewerkster het verzoek onvolledig heeft ingevuld.

Bel al 6x deze avond paar uur kwijt naar vodafone. Geen enkele helpdeskmedewerker is adequaat of doet een poging tot helpen

Wat nu, laten ze me aan mijn lot over.
Voor de goede orde. Vodafone maakt een fout. Ik probeer dit steeds uitgelegd te krijgen. Maar ze helpen niet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Hi koeiepeer4,

Volledige informatie is natuurlijk wel zo handig bij een nummerportering. Excuus dat het niet direct helemaal goed geregeld is!
Neem even contact op met de klantenservice via Facebook of Twitter.
Dan kijken mijn collega's graag eens voor je na welke informatie mist en of zij het voor je kunnen oplossen.
Reputatie 4
koeiepeer4,

Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice?
Ik ben benieuwd of het probleem is/wordt opgelost voor je!
Reputatie 4
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.