bas.demaat

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nummerweergave werkt niet

Na contact met Vodafone door onze IT beheerder, werd aangegeven dat nummerweergave aan en uit gezet kan worden middels 1333 te bellen. Indien 1333 gebeld wordt en keuze 1 wordt gemaakt dan wordt er een bericht van Vodafone afgespeeld dat de service niet beschikbaar is. Nu nog steeds, iedereen die belt is onbekend. Dat is onwenselijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Beste bas.demaat
Mijn excuses dat ik het verkeerd benoem, kan iedereen gebeuren. Echter om zo een reactie te plaatsen, terwijl ik je probeer te helpen had niet gehoeven. Laten we dan ook met respect met elkaar om gaan in plaats van dit soort reacties te plaatsen.

Op de iPhone heb je de mogelijkheid (zoals op iedere andere mobiele telefoon) om de nummerherkenning uit te schakelen. Je hebt hierbij de keuze uit twee mogelijkheden. Zo kun je de nummerweergave voor alle gesprekken uitschakelen of ervoor kiezen om dit per nummer te activeren.
Het in zijn geheel uitschakelen van de nummerweergave kan met behulp van de instellingen.
• Ga naar Instellingen ▸ Telefoon
• Selecteer de menuoptie: Nummerherkenning. De actuele status van de nummerherkenning zal nu bij de provider worden opgevraagd.
• Gebruik de slider om de nummerherkenning in of uit te schakelen.
Wanneer je de nummerweergave in zijn geheel uitschakelt dan zal dit in veel gevallen resulteren in meer gesprekken die niet worden beantwoord. Dit komt doordat mensen simpelweg niet graag worden geconfronteerd met onbekende bellers.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi bas.demaat,

Hebben jullie er al langere tijd last van dat de service niet beschikbaar is wanneer je het nummer belt?
En is het voor jullie niet mogelijk om dit in het toestel zelf aan te passen?
bas.demaat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wij hebben er al lang last van. Zit niet in de toestel instellingen. IPhone staat correct geconfigureerd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het goed is, kun je dit terug vinden bij de instellingen bij oproepinfo bas.demaat
Mocht het daar goed staan, zou je ons dan een berichtje willen sturen via Facebook of Twitter of via de chat, zodat we hier alles kunnen controleren voor je?
bas.demaat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas is oproepinfo geen functie op een iPhone . Lees dus eerst een gebruiksaanwijzing voordat u reageert.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Beste bas.demaat
Mijn excuses dat ik het verkeerd benoem, kan iedereen gebeuren. Echter om zo een reactie te plaatsen, terwijl ik je probeer te helpen had niet gehoeven. Laten we dan ook met respect met elkaar om gaan in plaats van dit soort reacties te plaatsen.

Op de iPhone heb je de mogelijkheid (zoals op iedere andere mobiele telefoon) om de nummerherkenning uit te schakelen. Je hebt hierbij de keuze uit twee mogelijkheden. Zo kun je de nummerweergave voor alle gesprekken uitschakelen of ervoor kiezen om dit per nummer te activeren.
Het in zijn geheel uitschakelen van de nummerweergave kan met behulp van de instellingen.
• Ga naar Instellingen ▸ Telefoon
• Selecteer de menuoptie: Nummerherkenning. De actuele status van de nummerherkenning zal nu bij de provider worden opgevraagd.
• Gebruik de slider om de nummerherkenning in of uit te schakelen.
Wanneer je de nummerweergave in zijn geheel uitschakelt dan zal dit in veel gevallen resulteren in meer gesprekken die niet worden beantwoord. Dit komt doordat mensen simpelweg niet graag worden geconfronteerd met onbekende bellers.
bas.demaat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Die instellingen staan allemaal goed. De server van Vodafone behoeft een reset om het werkend te krijgen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Oké top, zou je dan een berichtje willen sturen via Facebook of Twitter zodat we dit bij ons kunnen controleren voor je?
bas.demaat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is dat op twitter @vodafone_nl
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja dat klopt 🙂
caroldriscoll

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Beste bas.demaat
Mijn excuses dat ik het verkeerd benoem, kan iedereen gebeuren. Echter om zo een reactie te plaatsen, terwijl ik je probeer te helpen had niet gehoeven. Laten we dan ook met respect met elkaar om gaan in plaats van dit soort reacties te plaatsen.

Op de iPhone heb je de mogelijkheid (zoals op iedere andere mobiele telefoon domyhomeworkonline) om de nummerherkenning uit te schakelen. Je hebt hierbij de keuze uit twee mogelijkheden. Zo kun je de nummerweergave voor alle gesprekken uitschakelen of ervoor kiezen om dit per nummer te activeren.
Het in zijn geheel uitschakelen van de nummerweergave kan met behulp van de instellingen.
• Ga naar Instellingen ▸ Telefoon
• Selecteer de menuoptie: Nummerherkenning. De actuele status van de nummerherkenning zal nu bij de provider worden opgevraagd.
• Gebruik de slider om de nummerherkenning in of uit te schakelen.
Wanneer je de nummerweergave in zijn geheel uitschakelt dan zal dit in veel gevallen resulteren in meer gesprekken die niet worden beantwoord. Dit komt doordat mensen simpelweg niet graag worden geconfronteerd met onbekende bellers.

Bedankt voor een snel antwoord. Zoals gewoonlijk de beste oplossing die we op prijs stellen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top watr fijn dat het opgelost is caroldriscoll 🙂
bas.demaat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is opgelost door Vodafone. Dank voor alle hulp.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic