MetmonD

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onbekende oproepen met Nokia, hoe kan dit

Oproep contact krijg ik als onbekend binnen. Weet dus niet wie er belt. Terwijl deze in mijn contacten staat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MetmonD
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is eigenlijk een vraag die je zou moeten stellen aan de klantenservice. Aangezien hier klanten elkaar helpen en deze info kan alleen worden bekeken door de klantenservice. Je kan de klantenservice ook benaderen vie de My Vodafone app met chatten, mocht je dit makkelijker vinden.. Maar neem zelf even contact op aub, daar kunnen ze in ieder geval verder helpen!

Je zou natuurlijk ook nog even kunnen proberen om je netwerk opnieuw in te stellen. Dit doe je door provider keuze op handmatig te zetten en dan een andere provider te kiezen en dan weer terug naar automatisch. Even kijken of dat lukt. Laat je het nog even weten, bedankt!

En anders echt even met de klantenservice contacten ?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MetmonD
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is eigenlijk een vraag die je zou moeten stellen aan de klantenservice. Aangezien hier klanten elkaar helpen en deze info kan alleen worden bekeken door de klantenservice. Je kan de klantenservice ook benaderen vie de My Vodafone app met chatten, mocht je dit makkelijker vinden.. Maar neem zelf even contact op aub, daar kunnen ze in ieder geval verder helpen!

Je zou natuurlijk ook nog even kunnen proberen om je netwerk opnieuw in te stellen. Dit doe je door provider keuze op handmatig te zetten en dan een andere provider te kiezen en dan weer terug naar automatisch. Even kijken of dat lukt. Laat je het nog even weten, bedankt!

En anders echt even met de klantenservice contacten ?
MetmonD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ga ik proberen alvast bedankt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heb op een andere topic inmiddels gelezen dat het MetmonD is gelukt door de klantenservice te bellen en die hebben netwerkinstellingen gereset en nu werkt alles weer. TOP!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
MetmonD
Mocht mijn antwoord je probleem hebben opgelost?
Ga naar het antwoord en geef aan dat dit het best antwoord is.
Daar help je andere klanten ook mee!

Bedankt ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt MetmonD met de tips van Energieboy ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic