Agilo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Onbeperkt data

Mijn abbonement zal over een aantal maanden aflopen. Ik waarschuw Vodafone bij deze er nog even voor dat ik genoodzaakt ben om over te stappen als Vodafone niet met een onbeperkt data abbonement komt zoals concurrerende aanbieders.

Mijn vorig discussiebericht van een half jaar geleden is helaas gesloten vandaar dit bericht om het bewustzijde te creëren bij Vodafone dat dit leeft onder klanten. Ik zal niet de enige zijn. Ik hoop dat Vodafone met de tijd mee gaat.

Gr,
Alessandro
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi
Welkom op de klanten help klanten Community van Vodafone

Wat goed dat je een waarschuwing geeft naar Vodafone over je eventuele overstap als men geen onbeperkt data abonnementen gaan aanbieden. Of het leeft bij de klanten, geen idee maar dat ze je discussiebericht een half jaar geleden hebben gesloten, zegt al genoeg. Jammer genoeg kan ik deze niet meer terug lezen, had graag willen weten of er meer draagvlak voor zou zijn. Weet je, onbeperkt is misschien wel onbeperkt bij een andere provider maar als je na 5GB nog verder wenst te gaan moet je elke keer weer een SMSje sturen om weer een GB te krijgen. Even ter info bij een ander GSM Provider: Na het bereiken van dit daglimiet in Nederland, wordt de internetverbinding tijdelijk verbroken. Je kan dan kosteloos een GB aanvuller aanschaffen zodat je weer verder kan internetten op de oorspronkelijke snelheid. De kosteloze GB-aanvuller kun je onbeperkt aanvragen. Je ontvangt een waarschuwings-SMS bij het bereiken van 80% van jouw data én bij het volledig verbruiken van jouw data.

Dat lijkt me ook wel weer een gedoe om dit elke keer te moeten doen. Heb je Ziggo? Neem dan een Vodafone Red Super abonnement en je hebt 40GB om te gebruiken, zonder dat je elke keer een SMSje hoeft te zenden. Zelf lijkt me dat veel makkelijker en je hoeft niet eens met 4 man in 1 huis te wonen om korting te ontvangen (alleen als je ook Ziggo klant bent natuurlijk).

Weet je, het is altijd lastig om te weten wat mensen willen. De een wil dit en een ander wil dat. Snap je vraag maar zelf denk ik dat Vodafone daar voorlopig niet in mee gaat. Maar goed, het kan ook net zo goed zijn dat ze er over een half jaar wel mee komen, ik weet het ook niet. Er is maar 1 oplossing, als je abonnement afloopt en Vodafone ken niet bieden wat jij wenst te willen hebben, dan stap je toch over. Klinkt hard maar zo simpel is het wel.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je keuze Alessandro. Goed weekend en eerst maar eens lekker genieten van het mooie weer de komende dagen. Fijne dag nog!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi
Welkom op de klanten help klanten Community van Vodafone

Wat goed dat je een waarschuwing geeft naar Vodafone over je eventuele overstap als men geen onbeperkt data abonnementen gaan aanbieden. Of het leeft bij de klanten, geen idee maar dat ze je discussiebericht een half jaar geleden hebben gesloten, zegt al genoeg. Jammer genoeg kan ik deze niet meer terug lezen, had graag willen weten of er meer draagvlak voor zou zijn. Weet je, onbeperkt is misschien wel onbeperkt bij een andere provider maar als je na 5GB nog verder wenst te gaan moet je elke keer weer een SMSje sturen om weer een GB te krijgen. Even ter info bij een ander GSM Provider: Na het bereiken van dit daglimiet in Nederland, wordt de internetverbinding tijdelijk verbroken. Je kan dan kosteloos een GB aanvuller aanschaffen zodat je weer verder kan internetten op de oorspronkelijke snelheid. De kosteloze GB-aanvuller kun je onbeperkt aanvragen. Je ontvangt een waarschuwings-SMS bij het bereiken van 80% van jouw data én bij het volledig verbruiken van jouw data.

Dat lijkt me ook wel weer een gedoe om dit elke keer te moeten doen. Heb je Ziggo? Neem dan een Vodafone Red Super abonnement en je hebt 40GB om te gebruiken, zonder dat je elke keer een SMSje hoeft te zenden. Zelf lijkt me dat veel makkelijker en je hoeft niet eens met 4 man in 1 huis te wonen om korting te ontvangen (alleen als je ook Ziggo klant bent natuurlijk).

Weet je, het is altijd lastig om te weten wat mensen willen. De een wil dit en een ander wil dat. Snap je vraag maar zelf denk ik dat Vodafone daar voorlopig niet in mee gaat. Maar goed, het kan ook net zo goed zijn dat ze er over een half jaar wel mee komen, ik weet het ook niet. Er is maar 1 oplossing, als je abonnement afloopt en Vodafone ken niet bieden wat jij wenst te willen hebben, dan stap je toch over. Klinkt hard maar zo simpel is het wel.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je keuze Alessandro. Goed weekend en eerst maar eens lekker genieten van het mooie weer de komende dagen. Fijne dag nog!
MichelK1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Maar allessandro heeft wel gelijk onbeperkt geeft gewoon beter gevoel, geen einde internet of traag internet aan einde bundel.
heb 4 abonnementen lopen welke allemaal over gaan ik oktober moet verlengen en vadofone geen onbeperkt heeft, data is gewoon data en bellen ook ben met niemand getrouwd

2x Iphone X
2x Iphone X plus hebben ze bij de T-mobile ook incl onbeperkt data en bellen voor 35 euro p/m

zie het een beetje als de KPN misser jaren geleden waar je een toestel moest leasen heeft ze heel veel klanten gekost KPN was ook heel stellig maar haalde wel bakzeil

Maar we zien het wel wat Vodafone doet
dat geneuzel met een sms om te verlengen van data gaat mensen echt niet weerhouden
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is er nog niks bekend MichelK1973 of er bij ons ook abonnementen komen met onbeperkt data.
Maar ik kan me voorstellen dat je dit wel wilt.
MichelK1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ga het ook krijgen want het is er bij meerdere aanbieders de vraag is hoe lang Vodafone het volhoudt zonder

Normaal geef je klanten wat ze willen en vraag je daar een prijs voor, dan is het aan de klant om het te nemen
nu heb je geen keus en moet je wel naar de concurrent
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic