Beantwoord

Ondersteuning signaalplus

  • 1 juli 2018
  • 5 reacties
  • 303 Bekeken

Waarom stopt Vodafone met signaalplus? Ze zeggen dat je overal 4g hebt. Nou in ons dorp heb je nog niet eens 2g dus bellen kun je wel vergeten zonder signaalplus ondersteuning. Je kunt wel zeggen dat ik 3 jaar zonder problemen thuis kon bellen. Nu stopt Vodafone per oktober of november met de ondersteuning. Wel is er in de nabijheid van ons dorp een mast geplaats door T-Mobile en wel met 2G t/m 4G ondersteuning (volgens dekkingskaart zowel binnen als buiten). Ga binnenkort een prepaid kaart van hun kopen om te testen. Als dat goed gaat, moeten wij helaas afscheid nemen van Vodafone (2 abb.) Als ze met ondersteuning stoppen. En ik ben bang dat er meer zijn die dan stoppen.
icon

Beste antwoord door Energieboy 2 juli 2018, 07:54

Hoi @gjssmit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goed dat je dit hier laat weten. Vodafone wil natuurlijk liever geen klanten kwijt maar als jij problemen gaat ondervinden omdat je thuis geen Signaal hebt, snap ik best dat je dan wil overstappen. Het is zeker de moeite waard om daar eens naar te kijken. Het duurt natuurlijk nog wel even voor het oktober is, misschien heeft Vodafone het dan opgelost?

Kijk het nog eens aan, probeer anders ook nog eens een melding te maken op de storing pagina. Kan nooit kwaad als er iemand van Vodafone nog eens naar kijken wat het probleem kan zijn. Als je nu een nieuwe melding maakt en aangeeft wat er aan de hand is dan kunnen ze je op die afdeling zeker helpen. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Laten we hopen dat overstappen niet nodig is. 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @gjssmit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goed dat je dit hier laat weten. Vodafone wil natuurlijk liever geen klanten kwijt maar als jij problemen gaat ondervinden omdat je thuis geen Signaal hebt, snap ik best dat je dan wil overstappen. Het is zeker de moeite waard om daar eens naar te kijken. Het duurt natuurlijk nog wel even voor het oktober is, misschien heeft Vodafone het dan opgelost?

Kijk het nog eens aan, probeer anders ook nog eens een melding te maken op de storing pagina. Kan nooit kwaad als er iemand van Vodafone nog eens naar kijken wat het probleem kan zijn. Als je nu een nieuwe melding maakt en aangeeft wat er aan de hand is dan kunnen ze je op die afdeling zeker helpen. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Laten we hopen dat overstappen niet nodig is. 🙂
Wat te doen als per oktober de ondersteuning vervalt van de zender ter ondersteuning bellen binnenshuis ivm te veel beton. Groet Ferry

**Moderator edit: vraag verplaatst naar topic met hetzelfde onderwerp**
Hoi @FjBoender
Gelukkig blijven we betreft het netwerk altijd onderzoeken hoe we het netwerk kunnen verbeteren. Je kunt in het toestel controleren of het mogelijk is om bellen over Wi-Fi aan te zetten. Hierdoor wordt het gesprek opgezet via Wi-Fi waardoor de verbinding stabiel is.
Daarnaast raad ik aan zoals @Energieboy onze Network Check te doorlopen en hier eventueel via de check een onderzoek aan te maken.
Topic wordt binnenkort gesloten omdat signaalplus uitgefaseerd wordt.
Topig gesloten en gearchiveerd.